Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان امروز یکشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در مرحله نهایی و در آخرین دیدار خود از رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسپانیا به مصاف تیم اوکراین رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اوکراین به پایان رسید تا تیم ملی کشورمان عنوان نایب قهرمانی این مسابقات  را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شاگردان اله مانی پیش از این برابر تیم آمریکا ۲ بر ۲ به تساوی رسیدند و با نتیجه ۲ بر صفر برابر استرالیا پیروز شدند و با برد ۳ بر یک مقابل انگلیس به نیمه نهایی مسابقات صعود کردند‌ و با برد ۴ بر یک مقابل برزیل راهی مرحله فینال شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال هفت نفره فوتبال هفت نفره قهرمانی جهان فوتبال هفت نفره ایران فوتبال هفت نفره ایران نایب قهرمان جهان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد