Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد حسینی کیا گفت: همه مردم، اعم از هر شخص حقیقی و حقوقی می‌توانند خودرو با شرایط ذکر شده در قانون وارد کنند، تا دیگر رانت و فساد ایجاد نشود.

«سید جواد حسینی کیا»، نماینده مردم کرمانشاه و نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با واردات خودرو گفت: آئین‌نامه اجرائی واردات خودرو کامل نشده و مسئولین ذی‌ربط در حال جمع‌آوری نظرات کارشناسی آن هستند و بعد از تدوین آئین‌نامه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کلیات تصویب شده و اجرا بر عهده وزارت صمت و دولت محترم است.

وی درباره قیمت خودرو‌های وارداتی افزود: ما معتقدیم که قیمت خودرو ورودی نباید از 6 تا 10 هزار دلار بیشتر باشد. یعنی باید خودرویی وارد کنیم که عامه مردم بتوانند آن را خریدار کنند. زمانی که پژو 400 میلیون تومان است، سطح پژو با آن خودرو شش هزار دلاری قابل مقایسه نیست. پس خودرو خارجی به صرفه است و باعث کاهش قیمت خودرو داخلی می‌شود.

حسینی کیا ادامه داد: هزینه واردات در ازای صادرات خودرو، قطعات خودروئی، صنایع فنی مهندسی محرکه در کنار ارزی که منشا آن مشخص باشد و به تایید بانک مرکزی برسد، است.

وی افزود: در واقع همه مردم، اعم از هر شخص حقیقی و حقوقی می‌توانند خودرو با شرایط ذکر شده در قانون وارد کنند، تا دیگر رانت و فساد ایجاد نشود.

نماینده کرمانشاه در رابطه با نوع خودروهای وارداتی عنوان کرد: اولویت با خودروهای «هیبریدی» است چون معاف از مالیات گمرکی هستند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع در مورد زمان ورود خودروها به داخل کشور خاطرنشان کرد: آیین‌نامه باید به طور کامل و جامع تدوین شود و سپس واردات صورت بگیرد که بر عهده دولت است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژو هیبریدی خودروهای وارداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز_ چهارشنبه،پنجم اردیبهشت ماه_ تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد