Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:40:36 GMT

۲۴۰ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۰۲۴۷

۲۴۰ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست مشترک با مسئولان شهرستان سراوان اظهار داشت: علت اصلی تصادفات در استان جاده‌های دو طرفه است در همین راستا محور گُشت به سراوان با آسفالت و بهسازی جاده قدیمی تک بانده خواهد شد و به زودی زیر بار ترافیکی می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سراوان از جمله شهرهای پراستعداد سیستان و بلوچستان است که باید آن را مهد علم و فرهنگ بنامیم. ما امروز مظهر وحدت و همدلی را در علمای اهل سنت و شیعه می ببنیم که همگی برای آبادانی شهرستان سراوان تلاش کرده و می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت ارتباط بین فرمانداران و ائمه جمعه افزود: ائمه جمعه همواره مطالبات مردم را طرح می‌کنند. با وجود تمام محدودیت‌ها در سیستان و بلوچستان، طرح‌ها و برنامه‌های خوبی در استان اجرا می‌شود که جای امیدواری است.

وی بیان کرد: بیش از دو هزار و ۷۰۰ روستا در طرح جهاد آبرسانی از آب شرب بهره مند خواهند شد همچنین بیش از ۲۵ درصد پروژه‌های طرح محرومیت‌زدایی کشور به سیستان و بلوچستان تعلق دارد. بالاترین رقم مصوبات و اعتبارات سفر ریاست جمهوری به سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

مدرس خیابانی افزود: مردم دیگر تحمل سابق را ندارند لذا باید تلاش کنیم تا پروژه‌ای خود را در کمترین زمان به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: محور اصلی برنامه ما توسعه شاخص‌های زیربنایی است؛ که ما به آب و راه به عنوان دو الویت مهم استان اختصاص دادیم.

ستاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به آمار بالای کشته‌شدگان در تصادفات جاده‌ای استان تا پایان سال ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در شمال و ۱۴۰ کیلومتر در جنوب استان ساخته می‌شود.

کد خبر 5491024

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی بزرگراه بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی ایلام نانوایی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی با اعلام خبر اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد هزار و ۱۲ پلاک موجود در استان ،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس، میزان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده که با این اقدام ارزشمند، پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و درنتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 6094824

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان