Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هفته بخش عمده رویدادهای اقتصادی تحت تاثیر تحولات طلا قرار دارد.

 

عملکرد اونس طلا دربازارهای جهانی در هفته پیش حدود منفی 4 درصد بود، این بدترین عملکرد هفتگی از اواسط ژوئن 2021 به شمار می‌رود. به گفته تحلیلگران، در صورت تداوم این روند باید منتظر موج فروش جدید این فلز در بازارها باشیم.

بارت ملک، رئیس استراتژی جهانی TD Securities به کیتکو نیوز گفت: «ما شاهد بودیم CPI در هفته گذشته قوی تر از حد انتظار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ 8.3 درصدی در آوریل مشکل ساز است، به خصوص پس از اینکه بازارها انتظار 8.1 را داشتند. این به طور طبیعی بر این نکته تاکید می‌کند که فدرال رزرو از موضع تهاجمی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد. بعید است که تورم به این زودی ها به شدت کاهش یابد.»

   

 

اورت میلمن، کارشناس فلزات گرانبهای Gainesville Coins در این باره تاکید می‌کند: «کاهش ارزش طلا به این دلیل است که سرمایه گذاران زیان را در جاهای دیگر پوشش می دهند. طلا یکی از ساده ترین سرمایه‌ها برای تبدیل به پول نقد در شرایط سخت است.»

با نگاهی تحولات هفته آینده، اگر قیمت اونس طلا به زیر مرز 1800 دلار برود، طلا در معرض خطر فروش شدیدتر قرار خواهد گرفت. میلمن افزود، اما معامله گران باید دامنه معاملات خود را برای طلا در کوتاه مدت افزایش دهند، زیرا نوسانات مداوم در همه بازارها وجود دارد.

    منبع: اقتصادنیوز    

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب برد نساجی در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در شرایطی که سایه سقوط را بالای سر خود احساس می‌کرد و در قعر جدول قرار داشت، به یکباره در هفته‌های اخیر شرایط را برای خود تغییر داد تا پس از مدتها این هفته را خارج از منطقه سقوط سپری کند.

نساجی مازندران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با دو گل ذوب آهن را از پیش رو برداشت و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

نکته مهم در این برد نساجی این بود که آنها در این فصل پیش از این حسابقه هیچ برد خارج از خانه‌ای را تجربه نکرده بودند و بالاخره در هفته بیست و پنجم به این مهم دست یافتند.

نساجی حالا پس از اینکه از سه بازی مهم گذشته خود ۷ امتیاز گرفت، باید در هفته آینده از پرسپولیس میزبانی کند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • ورود موج‌های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان