Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:55:06 GMT

دولت به دنبال پایه‌گذاری اقتصاد مصون از تهدید دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۰۵۵۶

دولت به دنبال پایه‌گذاری اقتصاد مصون از تهدید دشمن است

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از حجت الاسلام یوسف جمالی در نشست جهاد تببین در جمع نیروهای پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر بیان کرد: امروز اقتصاد به پاشنه آشیل دولت تبدیل شده است، بنابراین دولت سیزدهم به دنبال آن است تا یک اقتصاد انقلابی ایجاد کند تا از تهدید مصون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر گفت: دشمن و غرب گراهای داخلی با ابزارهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی همه تلاش خود را می‌کنند تا دولت در این عرصه موفق نشود که لازم است که در این زمینه جوانان انقلابی روشنگری و تببین کنند.

جمالی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در عمر جمهوری اسلامی در هر زمینه‌ای انقلابی عمل شد موفقیت آمیز بود و عرصه‌ نظامی نمونه‌ای از آن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت جهاد تببین گفت: جامعه نسبت به مسائل مختلف، دسیسه ها و ابزارهای دشمن نیاز به تببین و روشنگری دارد و اهمیت جهاد تببین اگر از جهاد نظامی بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه نظامی به استقلال و خودکفایی لازم رسیده است و دشمن نیز به این واقعیت واقف است که نمی‌تواند در بعد نظامی به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

جمالی ادامه داد: بنابراین جبهه جدید دشمن، پنهان کردن و تحریف واقعیت‌های امروز جامعه است و از این طریق اهداف خود را دنبال می‌کند.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسعه اقتصادی جهاد تبیین دولت سیزدهم هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسعه اقتصادی جهاد تبیین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسعه اقتصادی جهاد تبیین دولت سیزدهم هدفمندی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی به‌عنوان راهکاری جدی برای ایجاد بسترهای لازم برای گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد امروز_دوشنبه دوازدهم فروردین_ ایران را برای شرکت در مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها به مقصد جمهوری آذربایجان ترک کرد؛ اسماعیلی پیش از ترک تهران درباره اهداف این سفر اظهار کرد: مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها نشستی است که در باکو برگزار خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران هم در این اجلاس ضمن بیان نکات مهم، راهبردی و در حوزه تعامل فرهنگی با ملل و فرهنگ های دیگر از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفت‌وگو های امسال است، استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت ناعادلانه‌ای که در صحنه نظامات بین‌المللی داریم باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر افکار عمومی استفاده کنیم، افزود: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی نگاه می‌کنیم که بتوانیم برنامه‌ها و نگاه انقلاب اسلامی را برای نخبگان و کشورهای شرکت کننده بازگو کنیم و امید است سخنگاهی برای بیان حقایق باشد.

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه نکته بعدی گفت‌وگوهایی است که طبیعتا در چنین اجلاس‌هایی با کشورهای مختلف برای تقویت تعاملات فی‌مابین استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی به‌عنوان راهکاری جدی برای ایجاد بسترهای لازم برای گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود؛ در این راهبرد بیشتر معطوف به کشورهای دوست، همسایه، جهان اسلام و کشورهایی که در موضوعات مهم بین‌المللی نزدیکی راهبردی با ما دارند هستیم؛ در همین راستا تلاش می‌کنیم در فرصت اجلاس باکو گفت‌وگوهای مقتضی را انجام دهیم تا از نتایج آن مجموعه حوزه فرهنگی منتفع شود.

اسماعیلی تصریح کرد: دوستانم برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌اند تا بتوانیم در فرصت محدودی که به واسطه این اجلاس در اختیار داریم حداکثر استفاده را کنیم.

به گزارش ایمنا، ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد؛ پیش از این نیز پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین‌المللی مشارکت داشتند.

کد خبر 749685

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود