Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس کورس قهرمانی را به استقلال باخت و آبی ها به قهرمانی رسیدند.
به گزارش آریا، پرسپولیس در قرن جدید فقط یک پیروزی آن هم برابر پیکان به دست آورده و چنین آماری را نه می توان تقصیر داور انداخت، نه فدراسیون و نه هیچ ارگان دیگری! پرسپولیس مشکل داشت و دارد ولی کادرفنی پرسپولیس این مشکلات را باور نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرفنی پرسپولیس هرچه می خواست داشت؛ از خریدهای ابتدای فصل و خارجی های عجیب و غریب تا حمایت هواداران. حتی آن روزهایی که هواداران پرسپولیس اعصابشان از اختلاف 6 امتیازی با رقیب خرد بود هم پشت سرمربی شان درآمدند و هر بار یحیی برای فرار از پاسخ به تصمیمات عجیب فنی اش استعفا کرد، هواداران پشت سرمربی تیم شان را گرفتند، به امید اینکه شاید تیم شان برگردد و دوباره قهرمان شود.
این تیم نه مثل تیم برانکو جنگجو بود، نه مثل دوران کوتاه کالدرون غیرمنتظره! هربار استقلال کم آورد، پرسپولیس به جای آنکه به سمت جنگ قهرمانی برود همانند یک لشگر شکست خورده ایستاد و پا به پای آبی ها امتیاز از دست داد. به قول معروف خود پرسپولیس هم دلش قهرمانی نمی خواست؛ هواداران پرسپولیس حالا می گویند ما به کادرفنی مان باختیم، کادرفنی که ضعفش را هرگز قبول نکرد. از یحیی گرفته که آن روی خودش را نشان داد و دیگر آرام نبود تا دیگر اعضا؛ تیمش که می باخت از روی سکوها تا وسط زمین را می دوید تا به داور اعتراض کند. وقتی هم تصور می کرد شرایط از دستش خارج شده، استعفا می کرد و همه نتایج بد را یادشان می رفت و می آمدند تا منت سرمربی را بکشند.
نفر بعدی داوود فنایی است؛ داوود فنایی را احتمالا بیشتر از تمرینات پرسپولیس در صفحات مجازی و در حال ژست گرفتن دیده اید. تاثیر چنین کاری را هم روی دروازه بان های پرسپولیس و عملکرد آن ها جستجو کنید. از حامد لکی که دیگر آن شخصیت آرام و بی حاشیه نبود و دوباره به تنظیمات کارخانه برگشته بود تا احمد گوهری که مشخص بود ذره ای از لحاظ روانی روی او کار نشده و ترس و استرس از تمام واکنش های او به هوادار منتقل می شد. کریم باقری و مهرداد خانبان هم که یک پایشان در پرسپولیس بود، پای دیگرشان در تیم ملی.
حمید مطهری که روزها کار می کرد تا شب ها رویاپردازی کند! حمید مطهری که در تمرین بند کفش هایش را محکم می بست! حمید مطهری که مثل یک گلادیاتور کار می کرد تا مثل یک پادشاه زندگی کند! حمید مطهری که از بهانه هایش قوی تر بود! حمید مطهری که... اصلا شما بگویید انقدر زیاد است که از دستمان در رفته است. هرچه بود داستان قهرمانی پرسپولیس در این فصل به پایان رسید، هرچند لیگ هنوز تمام نشده و ممکن است امسال برای سرخ ها تلخ تر هم تمام شود چرا که سپاهان حالا به دو امتیازی پرسپولیس رسیده است.
با قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، موجی از انتقادات از سوی هواداران پرسپولیس متوجه این باشگاه شد. بسیاری از هواداران از یحیی گل محمدی خواسته اند که استعفا کند. اما بسیاری دیگر از هواداران پرسپولیس نظر متفاوتی دارند. آنها می گویند یحیی گل محمدی بماند اما نیمکت او با جذب مربی خارجی به مانند استقلال تقویت شود.
پرسپولیس که اغلب فصول پیشین را با قهرمانی زودهنگام به پایان رسانده بود، حالا سه هفته پیش از بازی پایانی جام را به رقیب سنتی واگذار کرده است. این نتیجه در حالی رقم خورد که قرمزها با کسب یک تساوی نیز حداقل می‌توانستند قهرمانی حریف را به تعویق بیاندازند اما این اتفاق رخ نداد تا جام حتی زودتر از حد تصور آبی‌ها به وریا غفوری و یارانش برسد.
در این سالها پرسپولیس چند بزنگاه مهم داشته که همه منتظر آن بودند؛ اول اینکه سرخپوشان پس از نخستین قهرمانی با برانکو ایوانکوویچ، آیا می‌توانند از عنوان خود دفاع کنند؟ دومی اینکه بعد از ترک برانکو، موفق به تکرار نتایج گذشته خواهند شد؟ و آخری، چه زمانی و در دوره کدام سرمربی و بازیکنان، نوار قهرمانی‌شان پاره خواهد شد؟ از بخت بد یحیی گل‌محمدی، او کسی بود که در چنین روزی هدایت قرمزها را برعهده داشت.
حالا کسی که پرسپولیس را به دو قهرمانی لیگ برتر، یک فینال آسیا و یک سوپرجام رساند، حالا زیر شدیدترین انتقاد و فشار قرار دارد. این روزی است که بسیاری از هواداران پرسپولیس پیش‌بینی‌اش را می‌کردند اما کسی فکرش را هم نمی‌کرد که دسته منتقدان یحیی تا این حد بزرگ و میزان انتقاداتشان تا این حد شدید باشد.
این در حالی است که پرسپولیس در فصل جاری نیز عملکرد چندان بدی نداشته و چه بسا اگر استقلال در استاندارد قهرمانی (دو امتیاز به ازای هر بازی) قرار داشت، پرسپولیس همین حالا می‌توانست به جام هم برسد. از طرف دیگر سرخپوشان در ابتدای فصل تغییرات زیادی در فهرست خود داشتند که به نظر می‌رسد همین موضوع از دلایل ناکامی این تیم باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کادرفنی بهانه ها هواداران پرسپولیس حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری ها در عرصه های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می بندد و یکی از تهمت هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه ها ورود نمی کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت های خود عمل نمی کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهادها بخواهند به ماموریت های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات بایدها و نبایدهایی وجود دارد و می بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده ای در عرصه حجاب و عفاف بایدها و نبایدها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 6088701

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور