Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:52:13 GMT

قیمت بیت کوین بازهم کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۰۶۲۳

قیمت بیت کوین بازهم کاهش یافت

ارزش بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا ۲.۲ درصد پایین آمده و در برابر ۳۰۳۶۰ دلار معامله می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، قیمت بیت کوین به همراه شاخص سهام آمریکا در روز دوشنبه کاهش یافت. اطلاعات منتشر شده درمورد فعالیت ضعیف اقتصادی در چین ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران را پایین آورده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا 2.2 درصد پایین آمده و 30360 دلار معامله می‌شود. سایر ارزهای مجازی مانند اتر و اوالانچ هم دنباله‌روی بیت کوین بوده‌اند. شاخص سهام اس‌پی500 به‌دنبال انتشار آمار رکود اقتصادی در چین در منطقه قرمز قرار گرفت.

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه به‌دنبال سقوط استیبل‌کوین الگوریتمی ترا یو‌اس‌دی و اختلال در تمام اکوسیستم تحت حمایت آن،به پایین‌ترین رقم 25425 دلار رسید.

کاهش ارزش بیت کوین تا کمتر از 36 هزار دلارکاهش ارزش بیت کوین به پایین‌ترین رقم طی یک‌ماهه گذشته

یک تفاوت بزرگ بین شرایط فعلی و شرایط سقوط ارز مجازی که در 2018 به‌وجودآمده و به زمستان ارزهای مجازی معروف بود، تعداد مؤسسات حاضر در بازار است که یک منبع حمایت از ارزهای مجازی هستند.

طبق گفته‌ تحلیلگران بازار ارزهای مجازی، سرمایه‌گذاران سازمانی بیشتری نسبت‌به 2018 وجود دارند که فرصت‌های خرید بیشتری به وجود می‌آورند.

کل ارزش بازار ارزهای مجازی حدود 250 میلیارد دلار طی یک هفته گذشته کاهش‌یافته و به 1.37 تریلیون دلار رسیده‌است. ارزش بیت کوین 56 درصد نسبت‌به رکورد ماه نوامبر پایین آمده‌است.

انتهای پیام/36

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارزش بیت کوین ارزهای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج هندی عقب‌نشینی کرد

قیمت برنج هند به دلیل کاهش تقاضا به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت برنج هند با توجه به کاهش تقاضا و عرضه فراوان، به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های تایلند تا حد زیادی ثابت ماند.

رقم برنج ۵ درصد شکسته هندی ۵۲۸ تا ۵۳۶ دلار آمریکا در هر تن قیمت‌گذاری شد که از ۵۳۸ دلار آمریکا تا ۵۴۶ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت‌ها در ماه گذشته به رکورد ۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

تقاضا از سوی کشورهای آسیایی و آفریقایی بسیار ضعیف است. برخی از صادرکنندگان عوارض کمتری برای صادرات می‌پردازند و برنج را با قیمت کمتری به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، دهلی نو در آگوست ۲۰۲۳ برای کنترل قیمت برنج داخلی، ۲۰ درصد عوارض صادراتی را بر صادرات برنج نیمه جوش اعمال کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین