Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:45:09 GMT

کالا به اندازه کافی در بازار بوشهر موجود است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۰۶۶۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 23 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی‌های خبرنگاران خبرگزاری مهر در فروشگاه‌های نقاط مختلف استان بوشهر بیانگر تأمین نیازهای مردم است.

کد خبر 5490962.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنظیم بازار روغن خوراکی بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد نظارت و بازرسی خراسان رضوی نانوایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا درحالی به پایان رسید که در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد. عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد. این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران موفق شدند در قهرمانی جوانان آسیا صاحب مدال طلا شوند.

نازنین فاطمه عیدیان در گفت وگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار داشت: کیفیت مسابقات در مقایسه با دو سال قبل بالاتر بود. سالهای گذشته بخاطر دارم که اصلا مرحله مقدماتی نداشتیم اما این دوره مسابقات مقدماتی هم اضافه شده بود که تعداد تیم ها را بالا برده بود. در مجموع سطح فنی رقابتها بالا بود و در این ماده مسابقات در دو راند برگزار شد که اکثر رقبا هم با توان بالایی شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه سال گذشته مدال نقره این مسابقات را کسب کرده بودم؛ ادامه داد: دوست داشتم در سال جدید مدال خوش رنگتری را کسب منم حتی برای رسیدن به مدال هم برنامه داشتم. تمرینات خوبی را در طول یک سال گذشته پشت سرگذاشتم که خوشبختانه ثمره آن شد طلای آسیا. البته رنگ مدال برای قابل پیش بینی بود اما خوشحالم که موفق شدم این موفقیت را رقم بزنم.

دونده تاریخ ساز ایران در رقابت‌های آسیایی در پاسخ به این پرسش که شما همیشه از نداشتن اسپانسر گله داشتید، فکر می‌کنید با کسب مدال طلای آسیا این مشکل شما برطرف شود؛ گفت: من در حال حاضر اسپانسر دارم ولی هر ماه که می‌خواهم از حامی مالیم پول بگیرم به زحمت میفتم. اینطور به شما بگویم تا اشکم درنیاید واریزی برای من انجام نمی‌شود.

وی افزود: امیدوارم فدراسیون در این زمینه بیشتر از ملی پوشان حمایت کند. من شرایط همه دوستانم را در رشته دوومیدانی می‌بینم همه آنها مانند من نیاز به این حمایت دارند. درست است که من اسپانسر دارم ولی انتظار داریم فدراسیون بیشتر از گذشته به ملی پوشان توجه کند. برخی از اسپانسرها اذیت می‌کنند من مرداد سال گذشته باید مبلغی را دریافت می‌کردم که اسپانسر من یک هفته پیش این واریزی را برای من انجام داد.

عیدیان با اشاره به هزینه‌های رشته دوومیدانی گفت: دوومیدانی هم رشته ارزانی نیست. کفش میخی را شاید سالی یکبار نیاز باشد تهیه کنیم ولی کفش رانینگ را زیاد میخریم. سال گذشته کفش میخی‌ام را ۷ میلیون خریدم اما امسال همان کفش ۱۷ میلیون تومان شده است.

دارنده مدال طلای آسیا در دوی ۴۰۰ متر با مانع خاطر نشان کرد: دوست دارم امسال به مسابقات قهرمانی جوانان جهان هم اعزام شوم. فعلا ۳ ورزشکار هستیم که موفق به کسب ورودی این مسابقات شدیم و رقابتها نیز شهریور در آمریکای جنوبی برگزار خواهد شد. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم و ضمن کسب تجربه با دست پر به ایران برگردیم.

کد خبر 6092233

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • کافی است انسان باشد!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد