Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@20:14:45 GMT

ردپای مرد غریبه در قتل دختر ۵ ساله

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۰۷۱۵

ردپای مرد غریبه در قتل دختر ۵ ساله

با گذشت دو هفته از قتل دختر ۵ ساله در شهرستان پردیس، شواهد و مدارک و تحقیقات پلیسی این فرضیه را که کودک، قربانی آزار و اذیت‌های دوست مادرش شده باشد پررنگ کرد.

به گزارش ایران، این حادثه هولناک ساعت ۹:۴۵ صبح جمعه ۹ اردیبهشت به بازپرس محمد وهابی اعلام شد و با حضور تیم جنایی در بیمارستانی در پایتخت، آن‌ها با جسد دختر ۵ ساله در حالی مواجه شدند که آثار کبودی و سوختگی روی بدن او بود و حکایت از کودک‌آزاری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر کودک در تحقیقات اولیه مدعی شد: با شوهرم اختلاف داشتم و جدا از هم زندگی می‌کردیم. شوهرم ساکن پاکدشت بود، گاهی می‌آمد و دخترمان را با خود می‌برد. سه شب قبل هم سراغ من آمد و دخترمان را با خود برد، اما پنجشنبه شب دخترم را نیمه‌جان مقابل در خانه‌ام پیدا کردم.

به دنبال این ادعا به دستور بازپرس جنایی، پدر این کودک بازداشت شد. مرد جوان در تحقیقات گفت: ادعای همسر سابقم را قبول ندارم. بچه پیش مادرش بود و به خانه من نیامده بود. همسرم از مدتی قبل با مردی غریبه زندگی می‌کند و آن مرد تهدید کرده بود اگر می‌خواهد با او زندگی کند باید بچه را تحویل بهزیستی یا من بدهد؛ الان هم مطمئنم همسرم و این مرد، دخترم را کشته‌اند.

با توجه به اظهارات متناقض زن جوان و همسرش، به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، هر دو بازداشت شدند. در ادامه تحقیقات مشخص شد هیچ مدرک و شاهدی برای تأیید اظهارات زن جوان در مورد اینکه بچه در زمان حادثه پیش پدرش بوده وجود ندارد.

از سویی زن جوان در ادامه تحقیقات گفته بود که دوستش بهنام به خانه‌اش رفت‌وآمدی ندارد، اما مدارک و عکس‌هایی به دست آمد که این موضوع را رد کرد. این در حالی بود که وقتی مأموران برای تحقیق از بهنام راهی خانه‌اش شدند، مشخص شد وی متواری شده است.

کنار هم قرار دادن این مدارک، احتمال دست داشتن بهنام در مرگ دخترک را پررنگ کرد و بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر نمود. این در حالی است که پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را ضربه مغزی اعلام کرده و آزار و اذیت دخترک را تأیید کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از پلیس انتظامی گلستان، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه شنبه در تشریح این خبر افزود: در کنار تلاش‌هایی که توسط گروه‌های مردمی، بسیج و هلال احمر برای پیدا کردن یسنا از بعدازظهر یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) و پس از اعلام خبر مفقودی این دختر بچه آغاز شده بود، پلیساین موضوع را بوسیله کارآگاهان زبده خود پیگیری می‌کرد.

وی به استفاده از بهترین سگ‌های زنده یاب از تهران برای پیدا کردن یسنا اشاره کرد و گفت: پلیس از روز سوم حادثه گم شدن این دختر بچه، سرنخ‌هایی توسط کارآگاهان خود مبنی بر ربایش یسنا بدست آورد اما به لحاظ نگرانی‌ها، حفظ جان کودک و سلامتی اش در اولویت قرار گرفت.

سردار فاضل دادگر ادامه داد: پلیس افزون بر ۵٠ نفر را به‌عنوان مطلع و سه نفر را هم به‌عنوان مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار داده و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت یکی از سه مظنون بازداشت شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پس از پیدایش کودک در عصر روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه)، تحقیقات از مظنونین اصلی با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ۲ نفر از عاملان ربایش که یکی در روستاهای کلاله و دیگری در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بودند را دستگیر و آنها در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

وی یادآور شد: ربایندگان پس از این که متوجه قرار گرفتن در تور اطلاعاتی پلیس شده و عرصه را بر خود تنگ دیدند، برای رد گم کنی و فرار از چنگ قانون با توجه به آشنایی به منطقه در فرصتی مناسب، کودک را در مزارع محل رها کردند.

سردار فاضل دادگر همچنین بابیان اینکه تحقیقات پلیس برای یافتن جزییات بیشتر موضوع ربایش یسنا ادامه دارد از همکاری نزدیک اداره کل اطلاعات گلستان در این پرونده قدردانی و گفت: این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم این استان را اثبات کرد.

کد خبر 849213 برچسب‌ها استان گلستان خبر مهم

دیگر خبرها

  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است