Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@06:13:10 GMT

جوکوویچ فاتح مسترز رم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۰۷۳۰

مرد شماره یک جهان پس از شکست دادن استفانوس سیتسیپاس با نتیجه ۶-۰ ۷-۶ اولین عنوان خود را در ۶ ماه اخیر به دست آورد. ناطقان: به نقل از رویترز، نواک جوکوویچ با شکست استفانوس  سیتسیپاس جام قهرمانی مسابقات تنیس مسترز رم را برای ششمین بار بالای سر برد.

در دیدار پایانی رقابت‌های تنیس مسترز رم که عصر روز یکشنبه در استادیوم "فورو ایتالیکو” در پایتخت ایتالیا برگزار شد، نواک جوکوویچ در دو ست متوالی مقابل استفانوس سیتسیپاس به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مرحله نیمه نهایی رقابت ها جوکوویچ هزارمین برد دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد. این تنیسور صربستانی پنجمین تنیسور تاریخ شد که مرز ۱۰۰۰ برد را شکسته است.

در صدر بیش‌ترین برد متعلق به جیمی کانرز آمریکایی است که ۱۲۷۴ برد دارد و پس از آن روجر فدرر سوییسی با ۱۲۵۱ برد در رده دوم است، ایوان لندل از چک با ۱۰۶۸ برد سوم است و رافائل نادال با ۱۰۵۰ برد جلوتر از نواک جوکوویچ قرار دارند.

جوکوویچ بعد از این قهرمانی گفت:  می توانم بگویم که خودم را شگفت زده کردم. برای این دیدار من یک برنامه بازی واضح داشتم و می دانستم که باید چه انتظاری از خودم داشته باشم. در این سطح، یک یا دو امتیاز می تواند یک مسابقه را تغییر دهد. در ست دوم حریف من با نتیجه ۴-۱ به بازی برگشت. مسابقه می‌توانست به راحتی به ست سوم برود اما من موفق شدم ضربه های مناسب را در زمان مناسب بزنم تا به مسابقه برگردم. من در چند هفته گذشته خیلی روی خودم کار کردم و می‌دانستم که بهترین عملکرد من در دیدار فینال رخ خواهد داد بنابراین بهتر از این نیست که با یک قهرمانی به استقبال رولان گاروس بروم. منبع: ایسنا برچسب ها: جوکوویچ ، فاتح مسترز ، رم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جوکوویچ فاتح مسترز رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟