Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:56:53 GMT

نمایشگاه بزرگ کتاب کودک در کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۰۸۰۹

نمایشگاه بزرگ کتاب کودک در کرمانشاه برگزار می‌شود

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جذب و پایدارسازی اعضای کودکان و نوجوان استان کرمانشاه در مراکز کانون اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: باید در برنامه‌های مناسبتی، مخاطبان مدنظر جدی تلقی شوند و یکی از لایه‌های پنهان و مهم کانون که باید مورد توجه قرار گیرد خانواده‌های اعضای کانون هستند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر برنامه‌های کانون اثرگذار باشند خانواده‌ها نیز درگیر آن خواهند شد و تأثیر فعالیت‌های کانون دوچندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیاط زنجانی بیان کرد: همه‌گیری بیماری کرونا و دور شدن کودکان، نوجوانان و اعضای کانون از برنامه‌های حضوری کانون در اثر این اتفاق مهمترین وظیفه مربیان کانون را پس از فروکش کردن این بیماری جذب مخاطبان و حضور حداکثری اعضا است.

وی خاطر نشان کرد: برای پرپایی برنامه‌های کانون در هر مناسبتی انجام یک کار فاخر مهم است زیرا کانون پرورش فکری یک قلب تپنده در عرصه فرهنگی است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در قشر کودک کارهای خوبی انجام شده است، افزود: مربیان باید قشر نوجوانان را مهم ببینند و در زمینه جذب آنان نیز طراحی و اجرای برنامه‌های مناسب را مدنظر قرار دهند.

خیاط زنجانی گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب کودک به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی طی هفته‌های آینده در شهر کرمانشاه است.

وی تصریح کرد: چگونگی برگزاری این اتفاق خوب فرهنگی به زودی از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5491065

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کتاب کودک نمایشگاه کتاب کرمانشاه بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی نانوایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد