Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیش‌بینی کرد که ایلان ماسک توییتر را «به این قیمت مضحک» نمی‌خرد.

پس از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد که احتمالا توئیتر را با قیمت اعلام شده نمی‌خرد، دونالد ترامپ به آن واکنش نشان داد و نظرات خود را در رسانه اجتماعی تازه تاسیس خود با نام «Truth Social» که برای رقابت با توییتر ایجاد شده، به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واکنش بعد از اعلام ایلان ماسک مبنی بر اینکه فعلا از خرید  ۴۴ میلیارد دلاری توئیتر دست می‌کشد تا نتایج ربات‌ها و حساب‌های اسپم یا تقلبی را مشخص کند. این خبر بلافاصله وال استریت را شوکه کرد. - فقط چند ساعت پس از اینکه ماسک وال استریت را شوکه کرد.

چهل و پنجمین رئیس جمهور نوشت: «هیچ راهی وجود ندارد که ایلان ماسک بتواند توییتر را با این قیمت مضحک بخرد، به خصوص از آنجایی که متوجه می‌شود که این شرکت عمدتاً مبتنی بر «بات‌ها»(BOTS) یا حساب‌های اسپم(ساختگی و غیرواقعی) فعال است».

ترامپ که قول داده حتی اگر ماسک کنترل شرکت توئیتر را در دست بگیرد به آن بازنخواهد گشت، ادامه داد: «تا زمانی که از شر آن حساب‌های فِیک و جعلی خلاص شوید، اگر حتی بتوان این کار را انجام داد، چه چیزی برایتان از توئیتر باقی می‌ماند؟ چیز زیادی نمی‌ماند؟»

ترامپ افزود: مطمئنا اگه مبلغ میلیارد دلاری حق پشیمانی از معامله نبود، ایلان ماسک خیلی وقت بود قید این معامله را زده بود!

ترامپ سپس پلتفرم رسانه اجتماعی خود را تبلیغ کرد که از زمان راه اندازی آن به دلیل نقص فنی و همچنین خروج مدیران ارشد با مشکل مواجه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور ایلان ماسک توئیتر رئیس جمهور سابق آمریکا وال استریت ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار