Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاید چند هفته پیش هیچ‌کس حتی تصورش را هم نمی‌کرد بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان تا این اندازه اهمیتش را از دست بدهد. نتایج بد سرخپوشان در هفته‌های اخیر اما باعث شد استقلال گام به گام به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شود. شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۵ بازی آخر لیگی‌شان تنها یک پیروزی به‌دست آوردند و طبیعتا در این شرایط شما نمی‌توانید امیدی به قهرمانی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با آگاهی از پیروزی استقلال برابر فولاد، وارد سیرجان شد و این بی‌انگیزگی و روحیه ضعیف در عملکرد قرمزها موج می‌زد. آنها ۲ گل خوردند و حتی خوش‌شانس بودند که در مقاطعی از بازی، بیش از این دروازه‌شان باز نشد. حالا قهرمانی از کف رفته است و پرسپولیس باید نگران نایب‌قهرمانی باشد. استقلال با ۶۳امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و پرسپولیس ۵۴امتیازی، سپاهان را در ۲امتیازی خود می‌بیند. سرخ‌ها در ۳بازی پایانی باید به مصاف تراکتور، پدیده و فجرسپاسی بروند. سپاهان هم در این ۳ هفته با پدیده، فولاد و آلومینیوم اراک رودررو خواهد شد.

اینکه پرسپولیس برخلاف فصول گذشته دنبال تثبیت قهرمانی نیست و در هفته‌های آخر دارد بر سر نایب‌قهرمانی می‌جنگد، حتما دلایل زیادی دارد. به جرأت می‌توان گفت پرسپولیس یکی از ۲تیم پرمهره این فصل بود. آنها امثال جلال حسینی، رامین رضاییان، سعید آقایی، کامیابی‌نیا، سرلک، عالیشاه، ترابی، امیری، پهلوان، عبدی و... را در اختیار داشتند و آشکارا از قهرمان امسال پرمهره‌تر به شمار می‌رفتند. با این حال به‌نظر می‌رسد در کنار انبوه مشکلات فنی تیم، تصمیمات اشتباه یحیی گل‌محمدی و همکارانش و همه مصایب ریز و درشت دیگر، باید به انگیزه پایین و جاه‌طلبی ته‌کشیده سرخ‌ها هم اشاره کرد.

یحیی باید تیمش را طوری به میدان می‌فرستاد که همچنان مشتاق کسب پیروزی باشد. اگر بازیکنان قدیمی چنین قابلیتی را از دست داده بودند، حتما لازم بود نفرات جدید به پیکر تیم تزریق شود. این کاری است که گابریل کالدرون در روزهای آغازین حضورش در پرسپولیس انجام داد. او می‌دانست حفظ انگیزه در تیمی که ۳ بار پشت سر هم قهرمان شده ساده نیست، در نتیجه در تیمش به بهترین‌ها مجال بازی می‌داد و عجیب نبود که امثال روستایی و عبدی هم به‌کار گرفته شوند. تیم یحیی اما «سیر» بود؛ درست مثل خود این مربی که نگاه بی‌تفاوتش روی سکوهای ورزشگاه سیرجان حالاحالاها از یاد نخواهد رفت.

کد خبر 676758 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس