Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صولت مرتضوی در ادامه برنامه های سفر یکروزه به استان سمنان، به همراه سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان از سیلوی در حال احداث ۱۰۰ هزار تُنی گندم در گرمسار بازدید کرد.

سیلوی یکصد هزار تُنی گرمسار در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به استان در سال گذشته برای تکمیل آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سفر یکروزه به استان سمنان از گرمسار وارد استان شد و مورد استقبال هاشمی استاندار سمنان قرار گرفت. در ایوانکی از کارخانه کیاپلاستیک مانا، روغن گلبهار ابریشم و پارسیان پلی اتیلن بازدید کرد.

وی در ادامه سفر، ضمن بازدید از سیلوی یکهزارتنی گندم و بزرگراه حرم تا حرم در منطقه ده‌نمک شهرستان آرادان، از جاده سرخه- سمنان نیز بازدید دارد.

مرتضوی در سمنان از بیمارستان کوثر سمنان بازدید می کند و به دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان می رود.

بازدید از کارخانه هفت آسمان، صنایع پاکران و مجموعه تولیدی عقاب افشان در شهرک صنعتی بزرگ سمنان، و حضور در نشست شورای اداری و پیگیری مصوبات سفر آیت الله رئیسی در سالن یادگار امام(ره) استانداری، دیگر برنامه های مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در سمنان است.    

برچسب‌ها نهاد ریاست جمهوری گندم سمنان طرح های عمرانی گرمسار عملیات عمرانی سید صولت مرتضوی اعتبارات دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهاد ریاست جمهوری گندم سمنان نهاد ریاست جمهوری گندم سمنان طرح های عمرانی گرمسار عملیات عمرانی سید صولت مرتضوی اعتبارات دولت سیزدهم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان