Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا آورده است: این استاد برجسته اخلاق با کلام و بیان نافذ و سخنان تأثیرگذار، زندگی پرخیر و برکت خود را با اخلاص وقف ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در سطوح مختلف کرد و با تألیف آثار ارزشمند کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت که همچون چراغی فروزان، الهام‏بخش باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
إذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی الإسلام ثُلمة لا یَسُدّها شَیء

رحلت عالم وارسته و خطیب توانا حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدعبدالله فاطمی‏نیا، موجب تأثر گردید.
این استاد برجسته اخلاق با کلام و بیان نافذ و سخنان تأثیرگذار زندگی پرخیر و برکت خود را با اخلاص وقف ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در سطوح مختلف کرد و با تألیف آثار ارزشمند کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت که همچون چراغی فروزان، الهام‏بخش باقی خواهد ماند.
اینجانب این ضایعه را به حوزه‏های علمیه، علمای اعلام، علاقه‌مندان و به‏ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت می‏گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد