Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@00:04:24 GMT

نامزدهای دریافت جایزه دوسالانه عکس قم معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۱۵۷۵

نامزدهای دریافت جایزه دوسالانه عکس قم معرفی شدند

دبیر دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم گفت: نامزدهای دریافت جایزه این دوسالانه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابراهیم سلیمانی گفت: نامزدهای دریافت جایزه (فینالیست‌های) این دوسالانه؛ آقایان: حمیدعابدی، محمد محسن‌زاده، امیرعلی میقانی، بهمن عزیزی، پژمان ملایی، اکبر لطفی، محسن کرمعلی، محمد اخلاقی، محمد تهذیب‌الحسن، سجاد حیاتپور، رضا رمضانی، مسعود قائمی، مهدی جعفری، مهدی مریزاد و جواد طهماسبی و خانم‌ها سیده مریم صمدی، اعظم نجفعلی‌زاده، محبوبه رضایی، راضیه اخلاقی، طیبه محمدکرمی، اعظم‌ مومنیان و فاطمه‌سادات هاشمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تقدیر و سپاسگزاری از تمامی عکاسانی که آثارشان را به این دوسالانه ارسال کردند، به اطلاعیه شماره ۷۷ انجمن عکاسان استان قم در این زمینه اشاره و بیان کرد: از عکاسانی که نامزد دریافت جایزه شده اند، درخواست می کنیم که اصل فایل «RAW»  آثار راه یافته خود را تا روز سه شنبه این هفته (27 اردیبهشت) به دبیرخانه این دوسالانه تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است، پس از بررسی و تطبیق اصل آثار؛ برگزیدگان نهایی، در آیین اختتامیه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم معرفی و از آن‌ها تجلیل می شود.   

 رییس انجمن عکاسان استان قم در بخش دیگر سخنان خود گفت: نمایشگاه عکس «بخش قم» این دوسالانه تا 29 اردیبهشت ماه جاری، از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 20 در نگارخانه فرهنگ شهر قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) نبش کوچه 12 برای بازدید عموم دایر است.

وی افزود: این دوسالانه توسط انجمن عکاسان استان قم با همکاری استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حوزه هنری استان قم، شهرداری قم، شورای اسلامی شهر قم، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و نگارخانه فرهنگ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر)، پلاک ۱۰۰، نبش کوچه 12، طبقه فوقانی نگارخانه فرهنگ مراجعه کنند و یا در قم با شماره تلفن ۳۷۸۳۸۸۶۷ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.


انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره عکس دریافت جایزه دوسالانه عکس استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی تاکنون ۹۷۲۲ نفر متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۴۰۹۰ خانوار قرارداد بسته‌اند.

دائمی افزود: از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۲ تسهیلات با کارمزد پنج درصد تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبار سال ۱۴۰۲ جهت احداث واحدهای مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به استان ابلاغ گردید.

وی با بیان اینکه سهمیه تسهیلات ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت سال ۱۴۰۲ یازده هزار واحد است، گفت: به متقاضیانی که در سال قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند، اما موفق به تکمیل و بهره‌برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ابتدای کار، ساخت خانه برای افراد فاقد مسکن یا مسکن غیر مقاوم بود، ادامه داد: هم اکنون گیلان جز استان‌های پیشرو در مقاوم سازی مسکن است.

دائمی با اشاره به اینکه استان گیلان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: درصد خانه‌های مقاوم در سطح روستاهای استان بر اساس آمارگیری مسکن روستایی معادل ۵۹ درصد بوده که شاخص کشوری ۵۴ درصد است.

کد خبر 6089744

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران