Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@07:53:57 GMT

برخی سرعت کاه‌ ها مشخصه استاندارد ندارند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۱۶۰۵

برخی سرعت کاه‌ ها مشخصه استاندارد ندارند

سید عبدالعزیز موسوی گفت: ضوابط و مقررات فنی در استفاده از سرعت کاه‌ها مناسب نبوده و نصب‌ها در برخی مناطق عملکرد مطلوبی نداشته است.

او با بیان اینکه گزارش‌های مردمی حاکی از آن است که برخی سرعت کاه‌ها منجر به تصادفات مکرر و خسارت می‌شود، می گوید: طبق بازدیدهای میدانی نیز گاهاً دیده شده که برخی سرعت کاه‌ ها مشخصه استاندارد حتی ظاهری ندارد و اغلب در مناطق روستایی حاشیه راه های اصلی رانندگان نا آشنا را با مشکل مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته موسوی، گرچه نفس اقدام به نصب سرعت کاه ریشه در ضعف فرهنگ رانندگی و ترافیکی است، اما این خلأ نمی‌تواند توجیهی برای نبود نظارت بر ایمنی و نصب سرعت گیرهای غیر مجاز باشد

فرماندار شهرستان کهگیلویه با استناد به بیان مدیر راهداری شهرستان که گفته بود نصب سرعت کاه در راه‌های اصلی ممنوع است، گفت: در صورتی که نصب سرعت کاه محدودیت فنی داشته باشد، اجرای آن منوط به مطالعه منطقه نصب و توجیه علمی آن دارد.

او می گوید: دهیاران در نصب این تجهیزات در معابر روستا خودسرانه اقدام نکنند و در این خصوص نظر کارشناس دستگاه متولی مورد تاکید است

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سرعت گیر فرهنگ رانندگی سرعت کاه نصب سرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: به دلیل پیگیری های مستمر و مداوم، سرعت بازرگانی منطقه شمال غرب نسبت به متوسط شبکه مطلوب است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، منوچهر صفری به اقدامات انجام شده در این منطقه برای افزایش سرعت بازرگانی اشاره کرد و افزود: عملکرد راه آهن شمال غرب عمدتا صادرات و واردات در ایستگاه بین المللی بناب به مقصد ترکیه است و به دلیل اینکه پیگیری قوی و منظم در این منطقه داریم و صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری را به صورت مداوم پیگیری می کنیم بنابراین کارها به سرعت و با کمترین فوت وقت انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از توقف بی مورد واگن ها در ایستگاه های تشکیلاتی جلوگیری کردیم و اگر واگنی معیوب و یا به صورت شیر بسته باشد به سرعت آنرا منفصل می کنیم تا کمترین تاثیر را در سرعت سیر قطارها داشته باشد.

صفری تصریح کرد: در بارگیری واگن ها نیز سعی می شود با ملاحظات فنی و در نظر داشتن شیب و فراز منطقه، تناژ بارگیری حداکثری داشته باشیم .

دسترسی مردم به بلیت قطار بیشتر شده است

مدیرکل راه آهن شمال غرب با اشاره به فروش اینترنتی بلیت قطار گفت: عموم مردم از وضعیت جدید پیش فروش بلیت ها راضی هستند زیرا با اولویت دادن به پیش فروش اینترنتی، بلیت بیشتری در دسترس مردم قرار گرفته و حجم مراجعات مردم به ایستگاه راه آهن زنجان برای تهیه بلیت نسبت به سال گذشته کم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته، مردم از عملکرد آژانس ها گله مند بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518