Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی محرمی از حامد لک و یحیی گل محمدی انتقاد کرد

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس می گوید استعفاهای یحیی گل‌ محمدی در نتایج سرخپوشان و عدم دستیابی این تیم به ششمین قهرمانی متوالی تأثیرگذار بوده است.

به گزارش طرفداری، مجتبی محرمی در خصوص مسجل شدن قهرمانی استقلال در فاصله سه هفته مانده به اتمام لیگ به تسنیم گفت:

در این هفته‌ها گل‌هایی که خوردیم، بد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چه بر سر حامد لک آمده است. این اصلاً قابل قبول نیست که توپ از دستش در برود یا به جای توپ، سایه را بزند. مسائل مدیریتی و مشکلات هم بود، برای استقلال هم که خیلی پنالتی گرفتند، اما مبارک‌شان باشد. قهرمانی‌شان را تبریک می‌گویم و اصلاً مشکلی نیست. زیبایی فوتبال به همین است. اگر بخواهیم از مواردی که در قهرمانی‌شان نقش داشت بگوییم، کار جالبی نیست.

او افزود:

یحیی گل‌محمدی هم اشتباه کرد، استعفاها و رفتن و برگشتن‌های او روی تیم تأثیر داشت. حالا باید تا فصل بعد منتظر باشیم که پرسپولیس دوباره مقتدرانه در مسابقات ظاهر شود.

محرمی در خصوص اینکه گفته می‌شود جدا شدن شاکله اصلی تیم برانکو از پرسپولیس منجر به افت فاحش این تیم شده، عنوان کرد:

به هرحال نفرات او هم رفتند که بازیکنان خوبی بودند. بهترین بازیکنان ما را گرفتند و به جایش بازیکن خوب نیامد. در مقابل استقلال توانست مهره‌های خوبی جذب کند چون آنها مشکلات مدیریتی پرسپولیس را نداشتند. در مورد پرسپولیس برخلاف استقلال اقدامی انجام نشد و این باشگاه دائما در معرض شکایت و پنجره بسته بود. مدیریت دو باشگاه را هم وزارت ورزش دارد، مشکلات یکی حل شد و مشکلات یک باشگاه هم نه. استقلال توانست بازیکن بگیرد اما پرسپولیس نتوانست. به هرشکل هرچقدر هم از نظر بدنی خوب باشی اما از نظر ذهنی قابل قبول نباشی، کار پیش نمی‌رود.

بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی در خاتمه درباره بازی 15 خرداد ایران با کانادا گفت:

وقتی نمی‌شود با تیم‌های اروپایی بازی کرد، خوب است با همین کانادا بازی کنیم. باید بازی تدارکاتی داشته باشیم تا بازیکنان در شرایط خوب قرار بگیرند، امیدوارم در جام جهانی به مرحله بالاتر صعود کنیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است