Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خودرو کارا متعلق به شرکت بهمن موتور (گروه بهمن) ۲۴ اسفند سال گذشته توسط هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بورس پذیرش شد و این اتفاق درست پس از اظهار نظر «مجید عشقی» رییس سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر درخواست جدی یکی از خودروسازان برای ورود خودرو به بورس کالا اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این باره «احمد رحیمی»، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران اعلام کرده بود که مقرر شده ۸۰ درصد از تولید سالیانه خودروی شاهین از طریق بورس کالا عرضه شود.

پژو پارس ترمز برید | جدیدترین قیمت خودروهای پرطرفدار

به دنبال چنین خبری، روز چهارشنبه هفته جاری (٢٨ اردیبهشت‌ماه) ۶۰۰ دستگاه کارا دوکابین و ۲۵۰ دستگاه کارا تک کابین در بورس کالا عرضه می‌شود.

در ادامه، براساس آخرین اخبار اعلام شده از سوی بورس کالا، قرار بر این است تا علاوه بر خودروهایی که تاکنون در این بازار پذیرش شده‌اند، خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی ۲ محصول پر طرفدار گروه بهمن در روزهای آینده در بورس کالا پذیرش و عرضه شوند. 

زمان ثبت نام خرید خودرو به شیوه جدید اعلام شد | آغاز فعالیت سامانه یکپارچه فروش خودرو

کد خبر 676788 برچسب‌ها خودرو - قیمت بورس کالا بازار خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت بورس کالا بازار خودرو بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴

مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد. - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مزدا EZ-6 در نمایشگاه خودروی پکن 2024 رونمایی شد.

براساس اطلاعات منتشر شده مزدا EZ-6 جایگزین مزدا 6 خواهد بود و در نسخه‌های الکتریکی خالص و دارای موتور احتراق درونی به عنوان افزاینده برد عرضه خواهد شد و احتمالاً در همین سال عرضه می‌شود.

 در جلو، EZ-6 یک جلوپنجره شبیه به مزدا دریافت کرده و چهره‌ای شبیه به خانواده مزدا دارد.
این خودرو موفق شده تا در نمای جانبی، هویت مستقلی برای خود بسازد.

شرکت مزدا در نمایشگاه خودروی پکن 2024 از یک شاسی بلند برقی و مفهومی با نام آراتا نیز رونمایی کرد.

نسخه تولیدی آن تا پایان سال آینده میلادی راهی خط تولید خواهد شد. مزدا آراتا نیز همانند سدان EZ-6 توسط جوینت چانگان و مزدا توسعه یافته است.

از آنجایی که آراتا فعلاً محصولی مفهومی است بنابراین بجای آینه‌های سنتی از دوربین استفاده می‌کند و فاقد دستگیره‌های در و برف‌پاک‌کن شیشه عقب است. ژاپنی‌ها از یک اسپویلر بزرگ در عقب و چراغ‌ترمز سوم عمودی استفاده کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری