Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جعفر شهامت با اشاره به وجود ۴۰ نقطه پرتصادف و آمادگی این اداره کل برای رفع آن‌ها در صورت تامین اعتبار طی سال جاری گفت: رفع نقاط پرتصادف در محور شریانی فاروج به جنگل گلستان در اولویت است تا مسیری ایمن برای زائران و مسافران فراهم کنیم.

او برآورد اعتبار مورد نیاز برای رفع ۱۵ نقطه پرتصادف و دارای اولویت را ۶۰ میلیارد تومان برشمرد و گفت :  رفع ۹۶ نقطه پرتصادف در طول محور‌های استان ابلاغ شده بود که از این تعداد ۵۶ نقطه برطرف شده است و مابقی آن نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : تکمیل زیرگذر حصار گرمخان، اصلاح هندسی نقاط، اصلاح شیب شیروانی در مسیرها، نصب تابلو و علائم و آشکارسازی تقاطع‌ها از جمله مواردی است که سال قبل در راستای ایمن سازی و برطرف کردن نقاط پرتصادف انجام و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در این راستا هزینه شد.

 جعفر شهامت گفت : با توجه به این که جاده‌های ارتباطی از حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه برخوردار است شناسایی، ایمن سازی و حذف نقاط پرتصادف این محور‌ها مورد توجه است، زیرا موجب افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش آمار تصادفات جاده‌ای می‌شود.

دبیر کمیسیون ایمنی راه استان بر اهمیت تمرکز بر اقدامات کم هزینه در حوزه عامل انسانی نظیر کمربند ایمنی تمام سرنشینان خودرو و کلاه ایمنی راکبان موتورسیکلت و در حوزه راهداری، خط کشی محور‌ها و اجرای شیار لرزاننده، مدیریت سرعت و تجهیز استراحتگاه‌های بین راهی برای مقابله با خستگی و خواب آلودگی به عنوان مهم‌ترین اقدامات کم هزینه و زودبازده به منظور حفظ ایمنی حمل و نقل تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از صاحب سینما شدن شهرستان راز و جرگلان با همکاری موسسه سینما شهر خبر داد.

تقی صادقی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خریده و این ماه در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.

وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز اشاره و بیان کرد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان ۲۰ سال بعد از شهرستان شدن، سینما خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی دارای هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال