Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:03:23 GMT

پیش‌بینی اجرای ۳۰۰ طرح اشتغالزا در سامان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۱۸۲۰

پیش‌بینی اجرای ۳۰۰ طرح اشتغالزا در سامان

آقای رئیسیان نماینده بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم حمایت از طرح‌های اشتغالزایی در روستا‌ها گفت: ۳۵ درصد تسهیلات بنیاد برکت در شهرستان سامان به بخش کشاورزی اختصاص یافت.

۳۵ درصد این تسهیلات در بخش کشاورزی، ۳۵ درصد در حوزه صنعت، معدن و تجارت و خدمات فنی، ۲۵ درصد در زمینه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و پنج درصد برای فعالیت‌های دانش‌بنیان و کار از راه دور اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال اجرای ۳۰۰ طرح اشتغالزا در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت به ۲۴۲ نفر در سامان

ثبت‌نام داوطلبان واجد شرایط متقاضی از تسهیلات بنیاد برکت به‌صورت الکترونیکی و از طریق مراجعه به اپلیکیشن جامع برکت به نشانی App.barkat.ir اعلام شده است.

برای طرح‌های مشاغل خانگی یک میلیارد ریال تسهیلات با دو نفر اشتغالزایی، به‌منظور اجرای کارگاه‌های خُرد سه میلیارد ریال تسهیلات با سه تا پنج اشتغالزایی و برای کارگاه‌های کوچک پنج میلیارد ریال تسهیلات با سه تا شش نفر اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

این تسهیلات با کارمزد ۱۰ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه در اختیاری متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد و ملاک تقسیم‌بندی مشاغل براساس سرانه شغلی و تعداد اشتغال‌های ایجاد شده است.
بنیاد برکت پارسال در ۱۰ روستای شهرستان فارسان فعالیت داشت که این تعداد امسال به ۱۷ روستا افزایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت طرح اشتغالزایی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت