Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار آزمون به همراه تیم فوتبال بایرلورکوزن بامداد امروز(دوشنبه) درحالی برای یک بازی دوستانه با تیم تولوکا وارد مکزیک شد که غیبت ستاره خط حمله لورکوزن دراین سفر فرصت ویژه‌ای در اختیار مهاجم ایرانی گذاشته است.

سیوان سرمربی بایرلورکوزن در هنگام ورود به مکزیک درباره غایبان تیمش برای این بازی گفت: ما با ۲۵ بازیکن به مکزیک سفر کردیم و تنها غایب و مصدوم ما فلوریان ویرتس است که ما را همراهی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی لورکوزن درباره زمان بازگشت ستاره آلمانی به ترکیب تیم، افزود: ویرتس به دلیل پارگی رباط صلیبی مدت زیادی از میادین دور خواهد بود. پزشکان اعلام کردند که او به نیم فصل دوم برای بازی‌ها می‌رسد. اما به نظرم مدت دوری‌اش طولانی‌تر خواهد شد.

ویرتس یکی از ستاره خط حمله لورکوزن به شمار می‌آید. این بازیکن بهترین گلساز فصل گذشته بوندس لیگا شد و نقش کلیدی در کسب سهمیه تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا داشت.

غیبت طولانی مدت ویرتس ضربه بزرگی به لورکوزن در فصل جدید بوندس‌لیگا می‌زند ولی کاملا به نفع سردار آزمون ستاره ملی‌پوش کشورمان است چون می‌تواند در ترکیب اصلی تیم آلمانی جای بگیرد و رقابت آسان‌تری برای حضور در ۱۱ بازیکن تیم داشته باشد.

کد خبر 676790 برچسب‌ها خبر مهم سردار آزمون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 848767 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!