Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل گفت: ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی ریشه در تاریخ و هویت ایرانی- اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، محمد شهبازعلیزاده رئیس هیات با اشاره به اینکه ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی ریشه در تاریخ و هویت ایرانی- اسلامی داشته و با فتوت و جوانمردی عجین شده است گفت : ترویج فرهنگ پهلوانی یکی از وظائف ملی ما است و باید به این وظیفه خود جامه عمل بپوشانیم تا بتوانیم بیش از پیش این رشته ورزشی را به مردم جامعه بشناسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه ترویج این رشته ورزشی نباید محدود به بازه زمانی خاصی باشد، تصریح کرد: گسترش ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی روح نوعدوستی را بسط و تقویت می کند.این مسئول با بیان اینکه نقش اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ پهلوانی غیرقابل کتمان است، ادامه داد: فعالان رسانه و شبکه های اجتماعی همیشه یاریگر این هیئت در ترویج ورزش پهلوانی بوده اند.رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل با اشاره به برنامه های این هیئت در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی تشریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دیدار با استاندار و فرمانده سپاه استان، تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان زورخانه ای، تجلیل از کادر درمان حوزه سلامت، تهیه بسته های معیشتی و اهدای آن به نیازمندان، تجلیل از مرشدان، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا و همچنین تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم از جمله برنامه های این هیئت در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی است

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل ورزش های زورخانه ای ترویج فرهنگ پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست