Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:10:19 GMT

اولین انتخابات کانون بازیگران تئاتر استان گلستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۰۳۲

اولین انتخابات کانون بازیگران تئاتر استان گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اولین انتخابات کانون بازیگران تئاتر استان گلستان در سالن هنر مجموعه تئاتر شهر گرگان برگزار شد.

انجمن هنرهای نمایشی نمایشی در این باره توضیح داد که با حضور تعداد ۴۸ نفر از بازیگران استان اعم از پیشکسوتان و جوانان این عرصه اولین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون بازیگران تئاتر استان گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات تعداد ۶۶ برگ تعرفه صادر شد که ۴۸ رای به صورت حضوری و ۱۸ رای به صورت وکالتی اعلام شد.

هومن صالحی با ۵۹ رای، مهدی کاویان با ۵۶ رای، فاطمه مزرعی با ۴۱ رای، بابک تهرانی و ایمان جهانگیری با ۴۰ رای به عنوان اعضای اولین دوره کانون بازیگران تئاتر استان گلستان انتخاب شدند.

میلاد گیلانی با ۲۲ رای و علی اصغر دیدگاه با ۱۲ رای به ترتیب به عنوان عضو علی البدل اول و دوم هیئت مدیره انتخاب شدند. همچنین انسیه نیشابوری با ۴۷ رای به عنوان بازرس و مهدی کردی به عنوان عضو علی البدل بازرس انتخاب شدند.

کد خبر 5490224

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان گرگان بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی تنظیم بازار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی نانوایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود

علی حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در آستانه دهه کرامت قرار داریم و از سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) برنامه های متنوع با محوریت توسعه خدمات و فرهنگ رضوی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: قبل از شروع دهه کرامت و همزمان با هفته معلم به همت کانون تعلیم و تربیت آستان قدس رضوی در استان اردبیل تجلیلی را از معلمان خادم یار رضوی شاهد بودیم و سعی کردیم به تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت ادای احترام کنیم.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل گفت: با حضور در آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و منزل تعدادی از فرهنگیان فعال کانون سعی کردیم تا با تقدیم تحفه رضوی به آنها قدردان تلاش های یک سال گذشته معلمان در ترویج فرهنگ رضوی باشیم.

حسن زاده با اشاره به راه اندازی کانون های خدمت مدرسه محور در اردبیل بیان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری امروز حرم امام رضا (ع) تنها در مشهد محدود نشده بلکه کل کشور حرم رضوی محسوب می شود و مردم در طیف ها و سلایق مختلف عشق خدمت رسانی به امام رضا (ع) را به نمایش می گذارند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۹ کانون تخصصی در سطح استان فعالیت می کنند و در کنار آن ۴۰ کانون معین محلات نیز به عنوان کانون های خدمت رضوی در سطح استان ماموریت توسعه و ترویج فرهنگ رضوی را برعهده دارند.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در همه مناطق استان کانون های خدمت رضوی را توسعه داده و از وضعیت رابط آنها را به کانون های فعال با حضور جوانان علاقمند و فرهیختگان جامعه تبدیل کنیم.

حسن زاده با اشاره به فعالیت های ارزشمند کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ خدمت رسانی و همچنین فرهنگ رضوی کانون های خدمت در مدارس راه اندازی و ما همراهی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را در این راستا شاهدیم.

کد خبر 6097723

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری دومین جشواره تئاتر خیابانی زاب در پیرانشهر
  • هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • طرح «نذر سلامت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود