Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:50:07 GMT

کشف ۱۰۷ دستگاه ماینر قاچاق از واحدهای تولیدی گرمسار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۰۹۰

کشف ۱۰۷ دستگاه ماینر قاچاق از واحدهای تولیدی گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، غلامحسین عرب فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی جنت‌آباد شهرستان گرمسار با همراهی عوامل اداره برق به‌منظور برخورد با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان شبکه برقی اقدام به بازدید از کارخانه‌های شهرک صنعتی در این منطقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی لازم قضایی بخش ایوانکی از سه کارخانه فعال از قبل شناسایی‌شده در شهرک صنعتی پایتخت و ایوانکی بازدید و در مجموع ۱۰۷ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار بیان کرد: کارشناسان امر، ارزش تقریبی این دستگاه‌های رمزارز غیرمجاز را ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

عرب خاطرنشان کرد: در نهایت سه نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی بخش ایوانکی شدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماینر قاچاق واحدهای تولیدی گرمسار غلامحسین عرب فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد