Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:42:01 GMT

دانشگاهیان سند دانشگاه اسلامی را به خوبی نمی‌شناسند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۱۶۶

دانشگاهیان سند دانشگاه اسلامی را به خوبی نمی‌شناسند

به گزارش خبرنگار ایرنا، فریده حق بین روز دوشنبه در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها که در دانشگاه الزهرا برگزار شد، درباره نقش روابط عمومی ها در جهاد تبیین اظهار داشت: این روزها که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مطرح کرده اند، روابط عمومی های دستگاه ها نقش مجاهدان این عرصه را بر عهده دارند؛ روابط عمومی های دانشگاه ها دستاوردهای ۴۰ سال اول انقلاب را که دستاوردهایی مشخص است، منعکس می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی دستاوردها مانند نانو، انرژی، هوافضا قابل تبیین است و دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ هر چه این دستاوردها مطرح شود، حق مطلب بیان نمی شود. با وجود همه تنگناهایی که در مسیر پیشرفت کشور ایجاد کردند، اما این دستاوردها مطرح می شود؛ چرا که از هوش سرشار و نخبگی برخوردار است. 

رییس دانشگاه الزهرا با تاکید بر وظیفه روابط عمومی ها در گفتمان سازی عنوان کرد: روابط عمومی ها گفتمان سازی را باید پر رنگ تر کنند؛ چرا که مقام معظم رهبری بارها از کیان علمی کشور دفاع کردند. گفتمانی که در موزه انقلاب اسلامی است باید گفتمان تبیین دانشگاه اسلامی باشد.

حق بین درباره سند اسلامی شدن دانشگاه ها خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ سال از تنظیم سند اسلامی شدن دانشگاه ها می گذرد و دانشگاهیان این سند را آن طور که باید و شاید نمی شناسند و فقط بخش حجاب آن مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: پیام و هدف اسلامی شدن دانشگاه ها، تربیت جوانان دانشمند است و این گفتمان باید توسط روابط عمومی ها تبیین شود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری دانشگاه الزهرا شورای اسلامی شدن دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری دانشگاه الزهرا انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری دانشگاه الزهرا شورای اسلامی شدن دانشگاه اسلامی شدن دانشگاه روابط عمومی ها دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه