Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@05:21:39 GMT

بیش از نیاز واقعی در ارومیه نان پخت می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۱۷۰

بیش از نیاز واقعی در ارومیه نان پخت می شود

فرماندار ارومیه گفت: سیاست دولت در بحث نان نه کاهش سهمیه نه افزایش قیمت نان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری در  نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات برگزار شد، افزود: آزاد سازی آرد تنها در بخش صنف و صنعت بوده و سیاست دولت در بحث نان نه کاهش سهمیه و نه افزایش قیمت نان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ نانوایی در ارومیه فعال هستند، تصریح کرد: طبق اخرین آمار ۱۰۰واحد نانوایی ۲شیفت، ۱۲ نانوایی ۳ شیفت و ۳۵ نانوایی فقط بعداز ظهر پخت دارند و مابقی تک شیفت فعالیت دارند.

فرماندار ارومیه با تاکید به اینکه در بحث هدفمندی یارانه ها در تامین کالای اساسی مشکل خاصی وجود ندارد و فروشگاه ها اشباع شده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از نیاز واقعی پخت نان در ارومیه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت تمامی دستگاه ها در جهت نظارت و بازررسی استفاده می شود، خاطر نشان کرد: بحث بازرسی به شدت تقویت شده و اکیپ های ویژه فراهم شده و از فردا بازرس های ویژه از کارخانه آرد سازی تا خبازی ها بر کار تهیه و توزیع نظارت خواهند کرد.

عماری یاد آور شد: کشور در شرایط تغییر ذائقه و روش قرار دارد و قطعا مشکلاتی وجود خواهد داشت.

فرماندار ارومیه در خصوص فعالیت شورای شهر ارومیه نیز افزود: برای ۵ نفر از اعضای شورای شهر ارومیه کیفر خواست صادر شده که طبق قانون برای افرادی که کیفر خواست صادر می شود نمی تواند در محل کار حاضر شود و تعلیق می شود بنابراین برای حضور اعضای علی البدل منتظر مجوز وزارت کشور هستیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نان ارومیه نانوایی فرماندار ارومیه پخت نان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است