Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:59:37 GMT

جام ششم چطور از دست پرسپولیس پرید؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۲۰۸

جام ششم چطور از دست پرسپولیس پرید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس با نتایجی که خصوصا در ۵ هفته اخیر گرفت قهرمانی ششم را از دست داد تا شاگردان جسور و باانگیزه فرهاد مجیدی بعد از ۹ سال جام قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورند.

در بازی برابر سپاهان پرسپولیس با آگاهی از پیروزی استقلال برابر فولاد، وارد سیرجان شد و این بی‌انگیزگی و روحیه ضعیف در عملکرد قرمزها موج می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها ۲ گل خوردند و حتی خوش‌شانس بودند که در مقاطعی از بازی، بیش از این دروازه‌شان باز نشد. حالا قهرمانی از کف رفته است و پرسپولیس باید نگران نایب‌قهرمانی باشد. استقلال با ۶۳امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و پرسپولیس ۵۴امتیازی، سپاهان را در ۲امتیازی خود می‌بیند. سرخ‌ها در ۳بازی پایانی باید به مصاف تراکتور، پدیده و فجرسپاسی بروند. سپاهان هم در این ۳ هفته با پدیده، فولاد و آلومینیوم اراک رودررو خواهد شد.

اینکه پرسپولیس برخلاف فصول گذشته دنبال تثبیت قهرمانی نیست و در هفته‌های آخر دارد بر سر نایب‌قهرمانی می‌جنگد، حتما دلایل زیادی دارد. به جرأت می‌توان گفت پرسپولیس یکی از ۲تیم پرمهره این فصل بود. آنها امثال جلال حسینی، رامین رضاییان، سعید آقایی، کامیابی‌نیا، سرلک، عالیشاه، ترابی، امیری، پهلوان، عبدی و... را در اختیار داشتند و آشکارا از قهرمان امسال پرمهره‌تر به شمار می‌رفتند. با این حال به‌نظر می‌رسد در کنار انبوه مشکلات فنی تیم، تصمیمات اشتباه یحیی گل‌محمدی و همکارانش و همه مصایب ریز و درشت دیگر، باید به انگیزه پایین و جاه‌طلبی ته‌کشیده سرخ‌ها هم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

مصدومیت یک بازیکن به نفع ستاره تیم ملی ایران اقدام خیرخواهانه مسی و راموس در قطر/عکس طارمی هم‌بازی مسی و نیمار می‌شود؟ از شکایت خانواده وزنه‌بردار مهاجر تا کنایه عادل به مدیر شبکه سه

یحیی باید تیمش را طوری به میدان می‌فرستاد که همچنان مشتاق کسب پیروزی باشد. اگر بازیکنان قدیمی چنین قابلیتی را از دست داده بودند، حتما لازم بود نفرات جدید به پیکر تیم تزریق شود. این کاری است که گابریل کالدرون در روزهای آغازین حضورش در پرسپولیس انجام داد. او می‌دانست حفظ انگیزه در تیمی که ۳ بار پشت سر هم قهرمان شده ساده نیست، در نتیجه در تیمش به بهترین‌ها مجال بازی می‌داد و عجیب نبود که امثال روستایی و عبدی هم به‌کار گرفته شوند. تیم یحیی اما «سیر» بود؛ درست مثل خود این مربی که نگاه بی‌تفاوتش روی سکوهای ورزشگاه سیرجان حالاحالاها از یاد نخواهد رفت.

کد خبر 1631641

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد:: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش برنده نشد و فرصت صدرنشینی را از دست داد، گفت: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد.

گولسیانی در مورد اینکه چه نظری درباره داوری دارد، گفت: داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند