Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@06:46:14 GMT

خانواده کشتی ایران به جمع اهدا کنندگان خون پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۵۱۴

خانواده کشتی ایران به جمع اهدا کنندگان خون پیوستند

قهرمانان وکشتی در مرکز انتقال خون وصال حضئر یافتند

رییس فدراسیون، مربیان و اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران ضمن حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون مستقر در کمپ تیم های ملی کشتی به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.

به گزارش طرفداری به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان تهران، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در حاشیه این حرکت خیرخواهانه گفت: بعد از فراخوان‌هایی که از سال گذشته برای همراهی خانواده ورزش با فرهنگ نجات بخش و انسان دوستانه اهدای خون داشتیم، اتفاقات خوبی رقم خورد و خوشبختانه در آستانه روز فرهنگ پهلوانی و با استقبال دکتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، این کار بزرگ را در کمپ تیم‌های ملی کشتی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که با همراهی حمید سوریان نایب رئیس این فدراسیون به صف داوطلبان اهدای خون پیوست ضمن تقدیر از جایگاه والای کارکنان انتقال خون، گفت: کار کردن در این مجموعه که نتیجه اش نجات جان بیماران است را باید توفیق از جانب خداوند دانست و البته اهدای خون هم یک توفیق الهی است که خوشبختانه توانستیم این کار را با حضور مربیان و قهرمانان کشتی انجام دهیم و امیدوارم همه ورزشکاران و جوانان کشور عزیزمان نیز، این کار را یک ضرورت اخلاقی و انسانی بدانند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه و بعد از اهدای خون خود به نجات بخش بودن این کار اشاره کرد و گفت: هر اهدای خون وقتی می‌تواند به نجات جان سه بیمار کمک کند، احساس خوبی به انسان دست می‌دهد و من به صورت مستمر، انجام این کار را ضروری می دانم.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز افزود: اهدای خون یک کار با مرام پهلوانی است و برای نجات جان هموطنان عزیزی که در بستر بیماری هستند، این یک کار مهم است که امیدوارم خانواده ورزش ایران با مشارکت پرشور در مراکز اهدای خون حاضر شوند.

حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان کشتی آزاد با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون و با تاکید بر اهمیت انجام اهدای خون گفت: وقتی می‌دانیم بیماران سرطانی، تالاسمی، مادران در حال زایمان، هموفیلی و مصدومین تصادفات جاده‌ای به صورت روزانه نیاز به خون دارند، پس باید مشارکت مردم برای حضور در مراکز اهدای خون نیز همیشگی و مستمر باشد.

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان کشتی فرنگی نیز ضمن تشویق و ترغیب ورزشکاران و جوانان برای انجام اهدای خون، ادامه داد: واقعاً حس خوب و ارزشمندی است که انسان بتواند کاری انجام دهد که جان بیماران هموطن نجات پیدا کند و به همین دلیل اهدای خون، یک کار بزرگ، خداپسندانه و زندگی بخش است.

بنابراین گزارش، یداله اعتصامی پیشکسوت کشتی و مربی آنالیزور تیم ملی کشتی آزاد جوانان، احسان امینی، اباذر اسلامی، عادل بالی تبار مربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و محمدعلی گرایی و امیر حسین زارع از دیگر قهرمانان کشتی المپیک و جهان بودند که در این حرکت بزرگ و خیرخواهانه شرکت کردند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره روند ساخت مسکن در کشور گفت: یک مقداری با آن تعدادی که برای ساخت مسکن در کشور مطرح شده فاصله داریم البته فوت وزیر سابق راه و شهرسازی هم در این زمینه بی‌تاثیر نبود همچنین یک مقداری هم بر روی شیوه کار مسئله پیش آمد که الان حل شده، اما تنها چیزی که باقی مانده، همکاری بانک‌ها است.

وی اظهار کرد: اگر بانک‌ها بیایند و سهم خود را بدهند جهش خیلی خوبی در ساخت مسکن به‌وجود خواهد آمد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: بانک مرکزی و شورای عالی مسکن گام‌هایی را برداشته‌اند و میزان وامشان قبلا صفر بود، اما الان وامشان بین ۱۵، ۱۶ و ۱۷ درصد است البته بانک‌های خصوصی میزان وامشان صفر است و در این زمینه باید کاری انجام شود، چون اگر وامی نباشد اصلا کاری انجام نمی‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس تصریح کرد: می‌توان تا آنجایی که امکان‌پذیر است زمین را به مردم بدهیم و به‌جای آن وام ندهیم البته قبلا هم این کار انجام می‌شده است لذا از این سیاست وزارت راه استقبال می‌کنیم تا در شهر‌هایی که امکانش وجود دارد زمین رایگان بدهند تا مردم خود خانه بسازند و شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم را محقق کنیم.

شاکری اظهار کرد: زمین اگر برای فرد باشد مردم شده باشد که ماشین و طلای خود را بفروشند این کار را می‌کنند تا خانه خود را بسازند و در آن زندگی کنند بنابراین باید این امر در اولویت اول باشد، چون در همکاری نکردن بانک‌ها دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان ذیل نظارت شهرداری‌ها و نظام مهندسی اقدام به ساخت و ساز کنند بهترین کار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان‌کرد: فاصله آورده مردم و تسهیلات بانکی با قیمت تمام شده معنادار است و اگر فکری برای آن نکنیم مردم باز گرفتار می‌شوند یعنی یک جایی می‌گویند برویم آن را به دلال‌ها بفروشیم یا اینکه نرخ سود را در ۱۸ درصد نگه داریم، چون تعدادی از مردم نمی‌توانند از آن استفاده کنند بنابراین اهدای زمین رایگان به مردم و آمدن بانک‌ها برای انجام کار سرعت ساخت‌وساز را بالا می‌برد.

وی تاکید کرد: به نظرم تصمیمات درستی اتخاذ شده و باید با سرعت کار را جلو ببریم همچنین به ازای تخریب یک واحد فرسوده حداقل می‌توان سه واحد ساخت لذا باید برای بافت‌های فرسوده فکری کرد تا بخشی از مشکلات شهر‌های بزرگ حل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی