Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:53:32 GMT

نگاه آیت‌الله فاطمی نیا به تشیع انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۵۴۸

نگاه آیت‌الله فاطمی نیا به تشیع انگلیسی

آیت‌الله فاطمی‌نیا می‌گوید الان یک شیخ به ییلاق‌های لندن رفته و کلیسایی را خریداری کرده است. در آنجا نشسته و جملاتی به اسم شیعه می‌گوید که بابت هر کلمه‌اش یک کودک در بیرون می‌کشند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله فاطمی نیا از جمله اندیشمندانی بود که علاوه بر فعالیت‌های علمی و مواعظ اخلاقی، نسبت به مسائل سیاسی منطقه و جهان بی‌تفاوت نبود و سعی داشت تحلیل خود از این مسائل را از زاویه‌نگاه آموزه‌های قرآن و عترت ارائه دهد؛ یعنی در زمانه‌ای که عمده اندیشمندان دینی ما رفتاری خنثی دارند و ورودی به مسائل روز دنیا ندارند و صرفاً به تحقیق و رشد علمی خود می‌پردازند، آن عالم بزرگوار اندیشه دینی خود را با اندیشه سیاسی‌اش آمیخته بود و از تریبون منبر دست به روشنگری می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اندیشه سیاسی ایشان در باب ولایت فقیه و حکومت‌ اسلامی گرفته تا دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی در کلام ایشان موج می‌زد. صداقت در گفتار همراه با خلوص و سادگی بیان، سبب مقبولیت تحلیل ایشان از سوی مخاطب می‌شد. در ادامه سخنانی از آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره ضرورت دشمن‌شناسی را می‌خوانید.

صوت سخنرانی آیت الله فاطمی‌نیا

«اگر می‌خواهید استعداد و هوش و شخصیت خود را ارزیابی کنید، از راه دشمن‌شناسی است. اگر دشمنان، قرآن هم از شبکه‌ خودشان پخش کنند، غرض منفی دارند. خدا رهبر معظم انقلاب را حفظ کند که چه زیبا فرمودند تشیعی که بخواهد از انگلیس بیاید، به درد نمی‌خورد. شبکه‌های ماهواره‌ای که از تشیع حمایت می‌کنند، از آمریکا پخش می‌شود. والله اینها به موازات داعشی‌ها کار می‌کنند. باید حواستان جمع باشد. دوران جوانی به وین اتریش رفته بودیم تا مسجدی بخریم. هر کجا متوجه می‌شدند شیعه ایرانی هستیم،‌ نمی‌فروختند. کنار رودخانه دانوب رفتیم، دیدیم عربستان سعودی در آنجا مسجد داشت. بودایی‌ها در آنجا معبد داشتند. در نهایت خدا خواست یک جایی را خریدیم.

الان یک شیخ به ییلاق‌های لندن رفته و کلیسایی را خریداری کرده است. در آنجا نشسته و جملاتی به اسم شیعه می‌گوید که بابت هر کلمه‌اش یک کودک در بیرون می‌کشند. خود آل‌سعود خود را خادم‌الحرمین می‌داند که خدا را قسم می‌دهم به حق حضرت زهرا سلام‌الله علیها این‌ها را نابود کند و انتقام مظلومان را از آنها بگیرد.»

نکته‌هایی از گفته‌های استاد اخلاق/ راز عاقبت‌به‌خیری از نظر آیت‌الله فاطمی‌نیا

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله فاطمی نیا آیت الله فاطمی نیا آیت الله فاطمی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات

منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، افراد مسلح ناشناس به سوی نمازگزارن شیعه در شهرستان «گذره» ولایت هرات تیراندازی کردند که بر اساس گزارش‌های اولیه یک عالم دین و شماری از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

برخی منابع محلی می گویند نمازگزاران پس از اقامه نماز در شهرک «محمدیه» هنگام خارج شدن از مسجد هدف حمله دو مهاجم موتور سوار قرار گرفتند.

گفته می‌شود حجت الاسلام جاوید از بزرگان این شهرک در حادثه تروریستی مسجد امام زمان عج و پنج نفر دیگر به شهادت رسیده‌اند.

جزئیات بیشتری از این حمله تروریستی منتشر نشده است.

مقامات امنیتی هرات نیز تاکنون اظهارنظری نکرده‌اند.

دور تازه حمله به نمازگزاران در افغانستان 11 کشته برجا گذاشتایران حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد شهر هرات را محکوم کردمحکومیت همه جانبه حمله انتحاری هرات

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد