Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@13:14:44 GMT

۶ تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای با رایگان چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۰۴۰

۶ تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای با رایگان چیست؟

اگر برایتان سوال است که تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای با رایگان چیست، پیشنهاد می کنیم مطلب پیش رو را مطالعه کنید. در ادامه به بررسی دقیق و جزئی تر تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای می پردازیم.

همانطور که می دانید هنگام گوش دادن به موسیقی حافظه گوشی توسط سرویس های پخش اشغال نمی‌شود و همین امر عامل محبوبیت این برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این برنامه ها اسپاتیفای شناخته شده‌تر و محبوب‌‌تر است. اما هنگام مقایسه و دقت در تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای با رایگان آن متوجه تفاوت آشکار آنها می شویم. یکی از این تفاوت ها وجود تبلیغات در اکانت رایگان آن است.

تفاوت هایی که بین دو اکانت پرمیوم و رایگان وجود دارد، سبب شده است تا عده‌ی زیادی اقدام به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای کنند. مجموعه جک‌بلک با ارائه خدمات اسپاتیفای قانونی، تضمینی، بهایی به صرفه و دارای هدیه در زمینه اسپاتیفای (و سایر اشتراک‌ها) در خدمت شماست.

در ادامه به بیان ۶ تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای با رایگان آن می پردازیم. پس از آن، تفاوت های این دو اکانت برای شما محرز می‌شود و با خیال راحت می‌توانید اقدام به خرید اکانت پرمیوم کنید.

انواع اکانت‌های اسپاتیفای

اما پاسخ سوال «انواع اکانت اسپاتیفای چیست»؟ اسپاتیفای دارای دو نوع اکانت می‌باشد.

۱- رایگان (Free)

از طریق اکانت رایگان اسپاتیفای می‌توان به یک سری امکانات محدود این برنامه بی‌نظیر پخش موسیقی دست‌یافت. امکانات زیادی وجود دارد که کاربرانی که از نسخه رایگان اسپاتیفای استفاده می‌کنند از آن بی‌بهره‌اند. در ادامه مقاله به این امکانات اشاره خواهیم کرد.

۲- پرمیوم (Premium)

تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای با نسخه رایگان آن بسیار است. لذت واقعی شنیدن موسیقی با پرمیوم کردن آن قابل درک است. از دوری از تبلیغات گرفته تا پیشنهاداتی مطابق سلیقه شنونده و کیفیت بالای پخش موسیقی... همگی با اکانت پرمیوم Spotify ممکن خواهد شد.

لازم به ذکر است که اکانتی به عنوان اکانت نامحدود پرمیوم اسپاتیفای وجود ندارد و شرکت Spotify همچین پلنی ارائه نمی‌دهد.

۶ تفاوت‌ اکانت پرمیوم اسپاتیفای با رایگان آن

همانطور که می دانید اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارائه می شود که بدین واسطه سود زیادی را به دست آورده است. اگرچه در نسخه رایگان اسپاتیفای هزینه ای دریافت نمی شود اما تبلیغ‌کنندگان جهت پخش آگهی‌ها در بین آهنگ ها هزینه ای به این پلتفرم می‌دهند.

همچنین در نسخه پرمیوم اسپاتیفای، برای اشتراک ماهانه باید حق عضویت پرداخت شود. در صورت عدم پرداخت اشتراک لغو شده و حق استفاده از امکانات نسخه پرمیوم سلب می شود. تعداد کاربران چند صد میلیونی اسپاتیفای باعث شده رقم سود سالانه و ماهانه این سامانه حیرت آور شود. اگر دوست دارید تفاوت اکانت پرمیوم اکانت اسپاتیفای با رایگان آن را بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

۱- استفاده محدود از آهنگ‌ها

یکی از مشکلاتی که نسخه رایگان اکانت اسپاتیفای دارد، عدم دسترسی به لیست پخش متنوعی از آهنگ ها است. البته این محدودیت در مورد نسخه موبایل وجود دارد و در نسخه دسکتاپ فقط وجود تبلیغات، آزار دهنده است. الگوریتم‌های هوشمند در اسپاتیفای لیست آهنگ های انتخابی کاربران با گوشی موبایل را به 15 تا محدود می کند. این مشکل یکی از عوامل محرک برای خرید نسخه پرمیوم به حساب می‌آید.

۲- محدودیت ۶ آهنگ در هر ساعت

یک تفاوت اکانت اسپاتیفای با رایگان آن که شاید بسیار آزار دهنده باشد، محدود بودن گوش کردن به شش آهنگ در یک ساعت است. همچنین در این نسخه شما امکان انتخاب و پخش آهنگ مورد علاقه‌تان را ندارید. مهم‌ترین ویژگی اسپاتیفای وجود تعداد بیشماری آهنگ است.

شما تصور کنید اگر دسترسی به این ویژگی محدود باشد در واقع کارایی این سامانه به حداقل می رسد. به همین دلیل خرید اکانت پرمیوم تا این اندازه مورد استقبال قرار گرفته است.

۳- عدم امکان دانلود آهنگ‌ها

برای گوش کردن به موسیقی در نسخه رایگان این برنامه نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. چرا که در این نسخه امکان دانلود آهنگ وجود ندارد. بنابراین در حالت آفلاین نمی توانید از اسپاتیفای استفاده کنید. در نسخه پرمیوم با دانلود آهنگ های بیشماری می‌توانید آنها را برای همیشه ذخیره کنید و در حالت آفلاین گوش کنید.

۴- کیفیت پایین صدا

یکی از مسائلی که هنگام پخش موسیقی بسیار مهم است، کیفیت آن است. در نسخه پرمیوم اسپاتیفای حداکثر کیفیت آهنگ ها 320 کیلو بیت بر ثانیه است. لذت شنیدن موسیقی با کیفیت بالا، قطعا مضاعف خواهد بود. حداکثر کیفیت موسیقی در نسخه رایگان اسپاتیفای در موبایل 96 و در دسکتاپ 160 کیلوبیت است. عدم دسترسی به کیفیت بالا و شنیدن موسیقی با کیفیت پایین چندان خوشایند نیست.

۵- عدم دسترسی به برخی از محتواها

شما می توانید به لیست تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای با رایگان عدم دسترسی به آهنگ یا آلبومی خاص را هم اضافه کنید. در نسخه‌ی رایگان اسپاتیفای نمی‌توانید به تمام آهنگ‌های مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید. در واقع در بیان تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای و رایگان آن، باید بگوییم اکانت رایگان پر از محدودیت و البته تبلیغات و آگهی مزاحم است.

۶- عدم امکان اتصال به سایر دستگاه‌ها

در نسخه پرمیوم اسپاتیفای آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. به عنوان مثال در نسخه پرمیوم امکان انتخاب و رد آهنگ ها و پخش کردن آنها در هر ابزار دیجیتالی وجود دارد. در این نسخه شما می توانید اکانت خود را به دستگاه های دیگر متصل کنید و به آهنگ هایی که در لیست پخش آنها وجود دارد گوش کنید.

اسپاتیفای پرمیوم یا اپل موزیک؟

به طور کلی این سوالی‌ست که پرسش آن سلیقه‌ای است. اکثر افرادی که Apple Music را ترجیح می‌دهند صرفا افرادی هستند که از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند؛ این در حالیست که حتی آن‌هایی که از آیفون یا آیپد دارند نیز بسیاری اسپاتیفای پرمیوم را به اپل موزیک ترجیح می‌دهند. با اینحال هر دو سرویس عملکرد بسیار خوبی دارند و رضایت کاربران جلب کرده‌اند. با این وجود ویژگی پیشنهاد موزیک توسط اسپاتیفای مزیتی‌ست که نظر بسیاری را خود جلب نموده است.

کلام آخر

در نهایت در جواب سوال اسپاتیفای پرمیوم چیست؟ باید بگوییم که اکانت پرمیوم اسپاتیفای یک نسخه پولی است که امکان دسترسی به تمام امکانت اسپاتیفای با پرداخت اشتراک ماهانه را فراهم می‌آورد. لذت شنیدن موسیقی با کیفیت و انتخاب موسیقی های دلخواه را با اکانت پرمیوم اسپاتیفای تجربه کنید. کارشناسان مجموعه جک‌بلک برای پرمیوم سازی حساب کاربری شما به همراه تضمین کیفیت خدمات ارائه شده در خدمت شما هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رایگان اسپاتیفای شنیدن موسیقی عدم دسترسی نسخه رایگان آهنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت بین بادکش و حجامت + فیلم

حجامت یکی از روش‌های درمانی سنتی محسوب می‌شود که باید قبل و بعد از ان اصولی را رعایت کرد تا بعدا برای بدن مشکلی به وجود نیاورد. حجامت نیز یکی دیگر از شیوه‌های درمانی است که در آن سیستم ایمنی بدن به واسطه خون گیری تحریک و تقویت می‌شود.

بین دو روش درمانی سنتی حجامت و بادکش تفاوت‌های وجود دارد که حسین خیراندیش متخصص طب سنتی به بیان تفاوت بین این دو روش درمانی پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • (ویدئو) تفاوت بین بادکش و حجامت
  • دیابت نوع یک و دو چه تفاوتی با هم دارند؟
  • تفاوت بین بادکش و حجامت + فیلم
  • چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟
  • (ویدئو) تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود