Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:27:43 GMT

واکنش باشگاه ذوب‌آهن به صحبت‌های کمک‌داور لیگ‌برتری

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۲۲۵

واکنش باشگاه ذوب‌آهن به صحبت‌های کمک‌داور لیگ‌برتری

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به صحبت‌های کمک‌داور لیگ‌برتری بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون‌گل رضایت دادند.

اما این دیدار یک حاشیه بزرگ داشت؛ دقیقه ۹۰ مسعود ابراهیم‌زاده گل برتری ذوب‌آهن را به‌شکلی دیدنی وارد دروازه تی‌تی‌ها کرد و داور وسط هم گل را پذیرفت اما بعد از گذشت ثانیه‌هایی از شادی ذوبی‌ها کمک‌داور بازی پرچم خود را بالا برد و پس از صحبت با داور وسط و دخالت داور چهارم به‌طرز عجیبی گل آفساید و مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمک‌داور پس از اینکه جنجال زیادی در زمین بازی به‌پا کرد حالا بیرون از زمین هم پس از سانحه تصادفی که برایش اتفاق افتاده جنجال دیگری به‌راه انداخته و گفته تصادفش غیرطبیعی بوده است.

باشگاه ذوب‌آهن نیز پس از این صحبت‌ها بیانیه‌ای صادر کرد و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

"چوب خدا صدا ندارد"

لا قحَةَ کَالبُهتِ

هیچ بی‌شرمی و وقاحتی چون بهتان زدن نیست

"امیرالمومنین علیه السلام"

در طول قریب به شش‌دهه گذشته هر کس که دستی در ورزش میهن اسلامی‌مان دارد واقف است که اخلاق‌مداری و پرهیز از حواشی صفات جدا ناپذیر باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان بوده و خواهد بود؛ ضمن ابراز تأسف از حادثه رخ داده برای کمک داور دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان وتراکتور سازی تبریز متأسفانه و با کمال تعجب پس از اتفاقات دردناک ناشی از اشتباهات فاحشی که کمک‌داور مذکور در مردود اعلام نمودن گل صحیح ذوب‌آهن مرتکب گردید اینک در یک فرافکنی آشکار و با ادعای سخیف شاهدیم که نامبرده سرپرست محترم تیم فوتبال ذوب‌آهن را که یکی از شریف‌ترین پیشکسوتان ورزش اصفهان و ایران است را متهم نموده است!

در این رابطه سوالی که پیش می‌آید این است که بی‌احتیاطی نامبرده در رانندگی که برآیند بی‌دقتی ایشان در امر داوری و سایر امور است آن‌هم در فاصله ۴۰۰ کیلومتر دورتر از اصفهان چه ربطی می‌تواند به باشگاه ذوب‌آهن و سرپرست تیم فوتبال این تیم داشته باشد؟ با کدام مدرک و دلیل این تهمت وقیح به یکی از شریف‌ترین اعضا خانواده فوتبال کشور زده می‌شود؟ بدین‌وسیله صراحتاً اعلام می‌کنیم که تیم حقوقی باشگاه ذوب آهن ادعای واهی نامبرده را تا رسیدن به نتیجه نهایی با تمام قدرت پیگیری خواهد نمود و باشگاه ذوب‌آهن در حال استعلام حادثه از پلیس راه کشور بوده و توسط مراجع قضائی ذی‌ربط و با اعلام شکایت از فرد تهمت زننده با بررسی‌های دقیق این مورد را پیگیری نموده و به هیچ فردی اجازه ایراد افترا و دروغ به اشخاص حقیقی و حقوقی منتسب به خود را نخواهد داد و پیگیری حقوقی و قضائی ادعای مطروحه را تا آشکار شدن حقیقت برای اذهان عمومی به سرانجام خواهد رساند.

کد خبر 575475

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی باشگاه ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد