Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:20:55 GMT

نظارت بر بازار استان اردبیل تشدید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۲۸۹

نظارت بر بازار استان اردبیل تشدید شد

گروه استان‌ها - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با هدف بازگرداندن آرامش بازار اقتصادی و عادلانه‌سازی یارانه‌ها طرح برخورد با متخلفان صنفی در استان تشدید و به همین منظور جریمه آن‌ها افزایش ۵ برابری یافت. - اخبار استانها -

علی رحیمی‌آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار داشت: آغاز جراحی اقتصادی در استان اردبیل یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است که در این زمینه تعزیرات استان به عنوان بازوی اجرایی و نظارتی این طرح در کنار دولت و قوه قضائیه کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اختیارات تعزیرات حکومتی به دنبال اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها است که اجرای این طرح در استان اردبیل با وضعیت مطلوبی در حال اجراست که به همین منظور باید با اقدامات عملیاتی نسبت به برخورد با متخلفان گام بردارد که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: طبق نظر سران قوا با اقدامات به عمل آمده تعزیرات حکومتی درصدد است در کنار دولت اجرای این طرح را هدفمند کند که این موضوع باید با افزایش برخورد و نظارت‌ها انجام یابد تا بتوانیم با افزایش اختیارات در برخورد با متخلفان اقتصادی ادامه داشته باشد.

رحیمی‌آذر تصریح کرد:  با هدف بازگرداندن آرامش بازار اقتصادی و عادلانه‌سازی یارانه‌ها طرح برخورد با متخلفان صنفی در استان تشدید و به همین منظور جریمه آن‌ها افزایش 5 برابری یافت.

معاون دادستان کل کشور: اقدام اقتصادی دولت ضربه بزرگی به قاچاقچیان می‌زندزیان 7 میلیارد دلاری اقتصاد مصر در پی بحران اوکراینظرفیت‌های بورس کالا برای اقتصاد ایران/ دستورکارهای جدید در بورس کالا

وی اظهار کرد: افزایش اختیارات در برخورد با متخلفان در استان اردبیل رقم خورده و متخلفان قبل از صدور حکم جریمه می‌شوند که به همین منظو پلمب واحدهای صنفی توسط بازرسان انجام شده و در این زمینه معرفی واحد صنفی مبنی بر گران‌فروشی انجام یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: پرونده‌های مختلفان برای بررسی ادعای اعتراض به دیوان عدالت اداری بر خلاف روند عادی ارجاع می‌شود که به همین منظور باید تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

انتهای پیام/144/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل برخورد با متخلفان همین منظور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه پرونده ایفا نکردن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف به ارزش ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ یورو معادل ۵۰ میلیارد ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی، مدیرعامل شرکت را از فعالیت بازرگانی به مدت ۶ ماه محروم کرد.

تقی حسام گفت: این گزارش تخلف را اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملت پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی شرکت یادشده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد