Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@21:42:00 GMT

قیمت پایه چراغ پارکی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۴۳۰

قیمت پایه چراغ پارکی

 

پایه چراغ پارکی را به نام های پایه چراغ فلزی، پایه چراغ ویلایی نیز معرفی می کنند. در تولید این محصول از ورق یا لوله فولاد استفاده می شود. که به نسبت سایر پایه چراغ ها با متریال دیگر، ماندگاری بالاتری دارد. همچنین باتوجه به اینکه سطوح داخلی و خارجی پایه چراغ فلزی با پوشش گالوانیزه گرم پوشانده می شود طول عمر بالاتری دارد و مقاومت آن در برابر فرسایش و خوردگی در اثر آب و هوا بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مقاله به فرایند تولید و معرفی انواع پایه چراغ پارکی می پردازیم و چگونگی محاسبه قیمت روزانه پایه چراغ پارکی را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

انواع پایه چراغ پارکی

پایه چراغ فلزی درمجموعه تجهیزات توزیع، انتقال و روشنایی برق قرار دارد. که خود شامل طیف گسترده ای از محصولات است. که از جمله آن ها می توان به تیر برق بتنی، تابلو برق و یراق آلات شبکه توزیع برق اشاره کرد. پایه های روشنایی بر اساس موقعیت جغرافیایی که نصب می شود طراحی و تولید می شود. یعنی برای روشنایی پارک نمی توان از پایه چراغ با ارتفاع بالایی استفاده کرد، چراکه وجود درختان و پوشش گیاهی مانع روشنایی درست محیط می شود. یا برای ایجاد روشنایی در خیابان ها باید ابتدا روی مقاومت کششی پایه چراغ تمرکز کرد. چراکه شدت باد در خیابان ها بالا است و باید از ورق هایی با ضخامت بالا در تولید استفاده شود. در ادامه با انواع پایه چراغ پارکی از نظر متریال آشنا می شویم.

پایه چراغ پارکی

این نوع از پایه چراغ ها از لوله ، نبشی و ورق فولادی تولید می شوند. که بدنه اصلی آن را لوله تشکیل می دهد و از سایر متریال برای ایجاد جلوه های بصری استفاده می شود. معمولا در طرح های متنوعی در بازار های داخلی و خارجی وجود دارند. همچنین برای ایجاد جذابیت و زیبایی ظاهری سطح داخلی و خارجی آن را پس از پوشش با گالوانیزه گرم، با رنگ پودری الکترواستاتیکی رنگ آمیزی می کنند. که این موضوع باتوجه به درخواست مشتری انجام می شود.

بر حسب اینکه پایه چراغ پارکی لوله ای در چه موقعیتی نصب می شود قطر لوله و متریال استفاده شده متفاوت است. اما بطور معمول در پارک ها، ویلاها، حیاط ها و گاها خیابان ها از این نوع پایه چراغ فلزی استفاده می شود.

پایه چراغ چندوجهی

این نوع از پایه چراغ ها از ورق فولاد تولید می شوند. معمولا این نوع پایه چراغ ها برای روشنایی در خیابان، جاده، پیاده رو، کارخانه و موارد مشابه استفاده می شود. و بر اساس موقعیت مکانی در ارتفاع و قطر متفاوتی طراحی و تولید می شود. این مساله تعیین می کند که از ورق فولادی با چه ضخامتی باید استفاده کرد.

 

پایه چراغ دکوراتیو

در این مدل از پایه چراغ از کتیبه های آلومینیومی و چدنی برای تزیین پایه چراغ استفاده می شود. کتیبه های معمولا به رنگ های طلایی و مسی هستند. برای ایجاد جلوه های بصری از ورق و نبشی فولادی استفاده شده است. اما بدنه اصلی پایه چراغ دکوراتیو لوله فولادی می باشد. این پایه چراع نیز دارای پوشش گالوانیزه گرم می باشد و برای زیبایی بیشتر با رنگ پودری الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود.

 

پایه چراغ لوله ای

 پایه چراغ های لوله ای همانطور که از نامشان پیداست از لوله فولادی با قطرهای متفاوت تولید می شوند. این پایه ها معمولا ساده هستند و دارای پوشش گالوانیزه گرم می باشند و بر اساس نیاز مشتری می توان با رنگ پودری الکترواستاتیک ان را رنگ آمیزی کرد.

عوامل تعیین کننده قیمت پایه چراغ پارکی

مواد اولیه مورد نیاز در تولید پایه چراغ پارکی شامل لوله فولادی ، ورق فولادی ، نبشی فولادی، شمش روی و رنگ پودری الکترواستاتیکی است. که در این میان تاثیرگذارترین مواد اولیه فولاد است، حال چه از نوع ورق فولاد st37 و چه از نوع لوله باشد. سوال اینجاست که هر پایه چراغ پارکی چه میزان از مواد اولیه را مصرف می کند؟ و تولید آن دارای پیچیدگی ظاهری است یا خیر؟

این دو عامل را نقشه فنی تعیین می کند. نقشه فنی هر محصول توسط طراحان و متخصصان بر اساس سفارش مشتریان طراحی می شود و در ادامه این نقشه توسط تیم فنی آنالیز می شود تا وزن نهایی محصول برآورد شود. پس از پایان تمام مراحل بیان شده قیمت پایه چراغ پارکی بر اساس وزن فولاد به نرخ روز محاسبه می شود.

از کجا پایه چراغ پارکی بخریم؟

تولید کنندگان زیادی در کشور فعالیت دارند که توانایی تولید پایه های فلزی را دارند. حتی برخی از پایه های فلزی، در کارگاه های کوچک یا اصطلاحا زیر پله ای تولید می شوند که فاقد اعتبار و مجوز هستند. بنابراین تعیین تولید کننده و کیفیت محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. و بر اساس اینکه کیفیت محصول چقدر برای ما اهمیت دارد می توانیم تولید کننده خود را تعیین کنیم. اما د ر تشخیص بهترین تولید کننده باید پارامترهای زیر را در نظر بگیریم.

بررسی مجوزها و استانداردهای شرکت تولید کننده

            تمامی محصولات تولید شده در شرکت های معتبر دارای نقشه فنی استاندارد و مورد تایید سازمان های مربوطه می باشد.

            و شرکت ها معمولا این مجوزها و استانداردها را روی سایت و سایر رسانه های رسمی خود به نمایش می گذارند. پس می

            توان با بررسی مجوزها اعتبار شرکت را مورد سنجش قرار داد.

جستجوی نام شرکت در لیست تامین کنندگان تائید صلاحیت شده شرکت توزیع برق

            شرکت توزیع برق لیست تمامی تولید کنندگانی که با آن ها کار می کند را بصورت سالانه ارائه می کند. این

            تولید کنندگان مورد تائید توانیر هستند و از نظر کیفیت و کمیت تولید در سطح بالایی قرار دارند.

سابقه فعالیت شرکت تولید کننده

      یکی از روش های بررسی توانایی شرکت تولیدی مطالعه رزومه و سال های حضور شرکت در بازارهای داخلی و

            خارجی است. که این اطلاعات را می توان در پروژه هایی که شرکت تولید کننده در آن نقش داشته بررسی کرد.

بررسی تنوع محصولات شرکت تولید کننده در حوزه توزیع، انتقال و روشنایی برق

شرکت هایی که تنوع تولید بالایی دارند و به نوعی تمامی تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز در توزیع، انتقال و روشنایی برق را تامین می کنند قطعا گزینه بهتری برای خرید می باشند.

نکات بیان شده مهمترین پارامترها برای تعیین منبع خرید خوب می باشد. که در هزینه تمام شده تاثیر مستقیم دارد. یکی از شرکت هایی که تمامی پارامترهای فوق را دارد و بیش از 3 دهه در کنار تنوع بالا، کیفیت بالای محصول، قیمت بسیار مناسبی هم ارائه می دهد شرکت مازیار صنعت می باشد.

شرکت مازیار صنعت در زمینه تولید انواع تابلو برق، یراق آلات شبکه توزیع برق، تیر برق بتنی، انواع پایه های فلزی مانند پایه دوربین مدار بسته، پایه راهنمایی رانندگی و پایه چراغ فعالیت دارد. همچنین شرکت مازیار صنعت تنها دارنده گالوانیزه گرم در استان های شمالی کشور می باشد.  برای مشاهده لیست قیمت و دانلود نقشه فنی محصولات می توانید به سایت شرکت مازیار صنعت مراجعه کنید.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: چراغ پارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد

در پی تصمیم عربستان سعودی برای افزایش قیمت فروش نفت خود به اکثر مناطق جهان در ژوئن، قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۳۴ سنت معادل ۰.۴ درصد افزایش، به ۸۳ دلار و ۳۰ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا ۳۴ سنت معادل ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۷۸ دلار و ۴۵ سنت در هر بشکه رسید.

عربستان سعودی، قیمت فروش رسمی نفت خود به آسیا، شمال غربی اروپا و مدیترانه را در ژوئن، افزایش خواهد داد که منعکس کننده انتظارات برای تقاضای قوی در تابستان امسال است.

وارن پاترسون، مدیر تحقیقات کالای شرکت آی‌ان‌جی در این باره گفت: قیمت نفت پس از این که هفته گذشته تحت تاثیر فروکش تنش‌های ژئوپلیتیکی، بیش از ۷.۳ درصد سقوط کرد، هفته معاملاتی جاری را با افزایش آغاز کرد. این افزایش پس از اقدام عربستان سعودی در افزایش قیمت فروش رسمی نفت خود به اکثر مناطق جهان در بحبوحه محدود شدن عرضه در سه ماهه جاری، روی داد.

در چین که بزرگترین واردکننده نفت در جهان است، فعالیت بخش خدمات برای ششمین ماه متوالی، به روند توسعه ادامه داد و رشد سفارش‌های جدید، سرعت گرفت و اعتماد تجاری، رشد قوی را تجربه کرد و امیدواری به احیای اقتصادی پایدار، تقویت شد.

هفته گذشته که سرمایه‌گذاران به هضم آمار اشتغال ضعیف آمریکا و ارزیابی زمان احتمالی کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو پرداختند، هر دو شاخص، شدیدترین کاهش هفتگی را در سه ماه گذشته تجربه کردند و نفت برنت بیش از هفت درصد و وست تگزاس اینترمدیت، ۶.۸ درصد کاهش هفتگی را به ثبت رساندند.

نرخ ریسک ژئوپلیتیکی در قیمت نفت هم با برگزاری مذاکرات برای آتش‌بس در غزه، ضعیف شده است.

با این حال، چشم انداز توافق در روز یکشنبه، ضعیف به نظر رسید زیرا حماس بر خواسته خود برای پایان یافتن جنگ در قبال آزادی اسرا، تاکید کرد و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کاملا آن را رد کرد.

تونی سایکامور، تحلیلگر بازارهای شرکت آی‌جی اظهار کرد: این خبر که رژیم صهیونیستی، پیش می‌رود و عملیات خود در رفح را گسترش می‌دهد، ممکن است به توافق آتش بس احتمالی، ضربه بزند و تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه را که ظاهرا فروکش کرده بود، دوباره برانگیزد.

بر اساس گزارش رویترز، در سیگنالی از محدودتر شدن عرضه، شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز اعلام کرد شرکت‌های انرژی آمریکایی در هفته گذشته، برای دومین هفته متوالی، شمار دکل‌های حفاری نفت و گاز طبیعی را کاهش دادند. دکل‌های حفاری نفت، هفت حلقه کاهش یافت و به ۴۹۹ حلقه رسید که بزرگترین کاهش هفتگی از نوامبر سال ۲۰۲۳ بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران