Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و سومین گردهمایی سالانه روسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور برگزار و در این گردهمایی مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشور معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سی و سومین گردهمایی سالانه روسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان «مرکز مشاوره نمونه کشوری» معرفی و با اهدای لوح سپاس و تندیس از این مرکز، تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در لوح تقدیر مرکز مشاوره این دانشگاه آمده است: «ریاست محترم مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه خدمات مرتبط با سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان در ایام کرونا، برگی درخشان از فعالیت‌های مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور شد. ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش بی بدیل، مجدانه و دلسوزانه رئیس و همکاران محترم آن مراکز در ارتقای سلامت و ارائه خدمات روان‌شناختی به دانشجویان عزیز این مرز و بوم، بدینوسیله کسب عنوان «مرکز مشاوره نمونه» در ارزیابی سال ۱۴۰۰ مرکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور را به جنابعالی و همکاران محترم تبریک عرض می‌نماییم.»


سی و سومین گردهمایی سالانه روسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.


در این گردهمایی بیش از ۱۳۰ دانشگاه و رئیس مراکز مشاوره حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز مشاوره امیر کبیر تقدیر مرکز مشاوره دانشگاه مراکز مشاوره سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها