Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@06:59:14 GMT

کفپوش حرفه ای، برای حرفه ای ها

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۵۲۳

کفپوش حرفه ای، برای حرفه ای ها

 

می دانیم که هر فضا و هر کاربری، کفپوش مخصوص خود را می طلبد. برای برخی از فضاها این حساسیت حتی بیشتر هم هست و باعث شده که استانداردهای جهانی خاصی برای کاربری های متفاوت به وجود بیاید. به عنوان مثال اگر شما بخواهید یک اتاق تمیز یا clean room داشته باشید، باید حتما از کفپوش هایی استفاده کنید که استاندارد کلین روم را داشته باشند و استفاده از کفپوش سالن ورزشی برای این فضا اشتباه، خطرناک و البته ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع همین حساسیت هاست که باعث شده فدراسیون های مختلف ورزشی کفپوش های استاندارد برای هر ورزش را معرفی کنند و سالن ها و فضاهای ورزشی ملزم به رعایت این استاندارها و استفاده از کفپوش های پیشنهاد شده هستند. در این مطلب نگاهی کوتاه به برخی از انواع کفپوش سالن ورزش می اندازیم و با آن ها آشنا می شویم.

کفپوش پازلی ورزشی

یکی از رایج ترین انواع کفپوش ورزشی، کفپوش پازلی ورزشی است. این کفپوش ها همه جا هستند، از هوم جیم کوچکی در یک پارکینگ گرفته تا به عنوان کفپوش سالن ورزشی بزرگ شهرتان. دلیل آن هم مشخص است. کفپوش ورزشی پازلی ویژگی هایی دارد که باعث این حجم از محبوبیت آن شده است. به عنوان مثال قابلیت جا به جایی این کفپوش ها سبب شده که در اکثر سالن های ورزشی اجاره ای از این نوع کفپوش استفاده شود. کفپوش های پازلی برای نصب به چسب احتیاج ندارند و با چفت کردن کلیک ها در یکدیگر نصب می شوند از این رو نصب سریع و ساده ای دارند. مزیت دیگر کفپوش پازلی ورزشی برای استفاده به عنوان کفپوش سالن ورزشی، ایمن بودن و ضربه پذیر بودن این نوع کفپوش هاست. ورزشکاران در حین ورزش بر روی این کفپوش ها، ایمن خواهند بود و با زمین خوردن یا انجام حرکات ورزشی آسیب جدی نخواهند دید.

کفپوش پشت فوم دار

یکی دیگر از انواع رایج کفپوش سالن ورزشی، کفپوش پشت فوم دار است. این کفپوش ها به صورت رول در کنار یکدیگر با چسب نصب می شوند و در صورت نیاز برای نصب یکپارچه تر و تمیزتر، در بین درزهای آن از درز جوش استفاده می شود. از ویژگی های خوب این کفپوش ها می توان به نصب بسیار تمیز و زیبای آن اشاره کرد. همچنین این کفپوش ها ضربه پذیری خوبی دارند و سطح اصطکاک استاندارد و قابل قبولی را با پای ورزشکار ایجاد می کنند. از کفپوش های ورزشی پشت فوم دار عموما به عنوان کفپوش سالن ورزشی چند منظوره استفاده می شود چرا که این کفپوش ها، استاندارد بسیاری از فدراسیون های ورزشی را دارا هستند و ورزش های زیاد و متنوعی روی آن می تواند انجام پذیرد، از سالن های بدنسازی و ورزش های هوازی گرفته تا ورزش هایی مانند والیبال، بدمینتون، پینگ پونگ و غیره.

کفپوش ورزشی پی وی سی

در مقایسه با کفپوش پازلی ورزشی، کفپوش های ورزشی از جنس پی وی سی نیز محبوبیت قابل توجهی دارند. این کفپوش ها طول عمر بسیار خوبی دارند و با رنگ بندی زیبا و متنوع خود می توانند سالن ورزشی شما را به مکان منحصر به فرد تبدیل کنند. همچنین هزینه خرید کفپوش ورزشی پی وی سی مانند کفپوش پازلی ورزشی هزینه معقولیست و می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن برای شما در حوزه ورزش باشد. این کفپوش ها نیز مانند کفپوش های پشت فوم دار انتخاب خوبی به عنوان کفپوش سالن ورزشی محسوب می شوند و در ورزش های بسیاری از آن ها استفاده می شود. ورزش هایی مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال و غیره به خوبی و با استاندارد حرکتی بالا روی این کفپوش قابل انجام هستند.

چه کفپوشی بخرم؟

در میان متقاصیان خرید کفپوش ورزشی و سایر انواع کفپوش، همواره این سوال مطرح است که در نهایت چه کفپوشی بخریم و خرید کدام کفپوش می تواند برگ برنده ما باشد؟ واقعیت این است که در هر کاربری و برای هر فضایی شما تعداد زیادی انتخاب خواهید داشت. همواره می توانید از نام ها و برندهای بزرگ و معتبر مانند کفپوش وینیفلکس خرید کنید، یا به سراغ برندهای فوق العاده خارجی مانند سیزال بروید و یا به دنبال اولویت های دیگر مانند قیمت مناسب تر و انتخاب کالای ایرانی باشید. آن چه مهم است که بدانید این است که کفپوش وینیفلکس بی دلیل به این حد از محبوبیت در سطح جهانی نرسیده است و در پس این حجم از استقبال از کفپوش وینیفلکس دلایل محکم و زیادی نهفته است. پس مهم است که قبل از خرید کفپوش حتما اولویت ها و کاربری خود را به خوبی بشناسید، سپس می توانید به صورت نامحدود با مشاوران کاربلد کفپوشان مشورت نمایید تا براساس نیاز و بودجه شما مناسب ترین گزینه ها را به شما معرفی نمایند. ما در کفپوشان تمامی دغدغه های شما را خواهیم شنید و بهترین کفپوش را به شما پیشنهاد خواهیم داد. در کنار کفپوشان می توانید با خیال آسوده از یک خرید سریع و راحت و نصب زیبا و بی نقص کفپوشتان تا سال ها لذت ببرید.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کفپوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی کرج برگزار شد که تیم خوزستان دربازی فینال رشته ورزشی فوتسال با نتیجه ۲ برصفر تیم مازندران را شکست داد و جام قهرمانی را برای استان به ارمغان آورد.

علی محمد غیبی و مجتبی محمدیان از تیم خوزستان با به ثمر رساندن ۶ گل به صورت مشترک آقای گل مسابقات شدند.

محمدباقر پویانفر بازیکن خوش تکنیک و خلاق تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات جام شهدای مهارت شناخته شد.

علی مجمد غیبی، محمد رشیدی، رحیم محمودی، مجتبی محمدیان، حسین رضاگاه، محمدباقر پویانفر، ماشاللله حیاتیان نسب، رضا رایگان، عبدالله حاجت، تورج احمدی و احسان اکبرزاده نفرات تسکیل دهنده تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان بودند.

مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ۶ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد.

۳۶۰ ورزشکار در ۲ بخش بانوان وآقایان مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه کشور به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد