Web Analytics Made Easy - Statcounter

«داداش ابراهیم» و «مهمان خدا» عنوان دو کتاب انتشار یافته برای رده سنی کودک و نوجوان است که به زندگی شهید ابراهیم هادی اختصاص دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بعد از استقبال از کتاب شهید ابراهیم هادی، برخی از ناشران اقدام به تولید و انتشار کتاب زندگینامه و خاطرات این شهید برای رده سنی کودک و نوجوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب‌ها در این دوره از نمایشگاه کتاب عرضه و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.
کتاب «مهمان خدا» به همت گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شده است و تلاش دارد تا گوشه‌هایی از سلوک معنوی این شهید را با زبان داستان برای مخاطب کودک بیان کند.
مهمان خدا از ۱۷ داستان تشکیل شده است و هر کدام موضوعی خاص را مطرح می‌کنند.
احترام به مادر، محبت به حیوانات، مهمان خدا و چند کتاب دیگر از جمله عناوین داستان‌های این مجموعه است.
انتشارات کتابک، کتاب «داداش ابراهیم» را منتشر کرده و تاکنون به چاپ هفتم رسیده است. این کتاب به قلم محمدعلی جابری به نگارش درآمده است.
نویسنده با ذکر روایات و داستان‌های مفید از زندگی شهید هادی و جمع‌بندی و نتیجه‌گیری‌های درست اخلاقی در پایان هر روایت، به ارزش محتوای داستان‌های کتاب افزوده است.
میکائیل براتی تصویرگری کتاب را کرده است.
شهید «ابراهیم هادی» از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلان غرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان بود که اول اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد.
او در عملیات والفجر مقدماتی پنج روز به همراه رزمندگان گردان کمیل و حنظله در کانال‌های فکه مقاومت کرد اما تسلیم نشد؛ این شهید والامقام ۲۲ بهمن سال ۶۱ پس از فرستادن رزمندگان باقیمانده به عقب، تنهای تنها با خدا همراه شد و دیگر کسی او را ندید.

کد خبر 575489

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گردان کمیل شهید ابراهیم هادی کتاب شهدا کتاب کودک نمایشگاه کتاب عملیات والفجر مقدماتی گردان حنظله شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهید ابراهیم هادی مهمان خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «روایت تولید؛ سیره‌ اقتصادی ائمه‌ معصومین(ع) در اندیشه‌ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی» نوشته حجت‌الاسلام حمید سبحانی صدر توسط انتشارات انقلاب اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

مرور بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) از ابتدای دوران مسئولیّت چه در جایگاه ریاست جمهوری و چه در جایگاه رهبری و علی‌الخصوص در پانزده سال اخیر نشانگر تأکید و توجّه علی‌حدّه‌ی معظّم‌لّه بر تصحیح و توسعه‌ی اقتصاد و راهبردهای حلّ چالش‌های آن بوده است. اقتصادی که مبتنی بر اصولی اسلامی و عدالت‌محور بنیان شده باشد، یعنی همان که در اندیشه و سیره‌ معصومین(سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) از آن سخن به میان آمده است.

کتاب «روایت تولید» به بیان نمونه‌هایی از این راهبردها و خطوط اقتصاد اسلامی مطرح شده در کلام رهبری می‌پردازد؛ راهبردها و چهارچوب‌هایی که با واکاوی تاریخ اسلام و دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی نبوی و سیره‌ی معصومین(ع) نشانه‌هایی از آنها را در بیان و شیوه‌ی زندگی پیامبر اکرم و اهل‌بیت(ع) می‌بینیم.

این‌کتاب با ۲۹۶ صفحه و قطع رقعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6099224 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد