Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد که این تیم به دلیل اشتباهات داوری برابر آلومینیوم اراک شکست خورد. - اخبار ورزشی -

حسین ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما برای برد به اراک رفته بودیم و در مجموع هم خیلی بهتر از آنها بازی کردیم، ولی متأسفانه اشتباهات داوری کمر تیم را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل آنها سالم نبود و از طرفی ما هم یک گل سالم زدیم که داور قبول نکرد. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد در نیمه اول با برد 2 بر صفر به رختکن می‌رفتیم، ولی متأسفانه این اشتباهات به تیم ما ضربه زد.

منصوریان: به خاطر اشتباه کمک داور نادان تحت فشار قرار گرفتیم/ تا VAR نیاید، به کل فوتبال شک دارم

 

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی نفتی‌ها و اینکه چه زمانی قرار است مشکلات‌شان برطرف شود، تصریح کرد: بچه‌ها واقعاً مشکل دارند، ولی ما در زمین مسابقه کم نمی‌گذاریم. صنعت نفت همیشه مشکل مالی دارد و تا الان که سه هفته به پایان مسابقات باقی مانده است، فقط 50 درصد پول گرفتیم. امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند تا این مشکلات برطرف شود.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان خاطر نشان کرد: هر دو تیم در بازی قبلی شکست خوردند و طبیعتاً دنبال جبران هستند. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه فراهم شود تا بتوانیم این بازی را ببریم. الان در رده یازدهم جدول هستیم، ولی امیدوارم در سه بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم تا حداقل رتبه تک رقمی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند