Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:33:18 GMT

واردات خودرو یک حلقه از زنجیره ساماندهی صنعت خودرو است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۰۴۹

واردات خودرو یک حلقه از زنجیره ساماندهی صنعت خودرو است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز صبح (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه) شورای هماهنگی مجلس که با حضور روسای کمیسیون‌ها و اعضای هیئت رئیسه مجلس برگزار شد، ضمن اشاره به تأیید نهایی مصوبه مجلس در خصوص واردات مدیریت شده خودرو در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: با اصلاح ماده ۴ و ۱۱ این طرح، موضوع مورد اختلاف میان مجلس و مجمع تشخیص برطرف و این قانون تأیید و نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در عین حال ما در بحث خودرو نیازمند یک قانون مشخص و روشنی هستیم و باید در بررسی و تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه به صورت اساسی به موضوع خودروسازی کشور توجه شود.

قالیباف تصریح کرد: تعیین تکلیف مصوبه مربوط به مدیریت واردات خودرو در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در حقیقت یک سیاستگذاری بود و این موضوع یک حلقه از زنجیره خودرو است، ولی بحث‌های اصلی مربوط به خودرو هنوز باقی مانده که باید مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 5491435 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجمع تشخیص مصلحت نظام صنعت خودروسازی مجلس شورای اسلامی هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران ایران سیدابراهیم رئیسی صحن مجلس دولت سیزدهم تهران محمد مخبر یارانه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی علی بهادری جهرمی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرداری شهر بیضا گفت: بر اثر برخورد خودرو‌های ال ۹۰، پراید، پژو پارس و یکدستگاه خودرو وانت نیسان در قطعه ۷ آزاد راه شیراز – اصفهان، انتهای باغ شهری‌های ملوسجان به سمت تنگ خیاره، راننده خودرو پراید در دم جان باخت و ۹ سرنشین این خودرو‌ها مصدوم شدند.

احسان زراعت پیشه افزود: مصدومان این حادثه با چند دستگاه آمبولانس اورژانس برای مداوا به مراکز درمانی شیراز اعزام شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده