Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، به وفور دیده شده خودروهای پلاک قرمز اداری در ساعات غیر اداری و تعطیل در اختیار خانواده کارمندان بوده و از آن استفاده شخصی می‌کردند.

این موضوع در دولت گذشته بارهای بار مطرح شد که با کسانی که در ساعات غیر اداری از خودروی دولتی استفاده می‌کنند برخورد شود اما هیچ گاه این کار صورت نگرفت و اگر هم برخوردی انجام گرفت هیچ گاه به گوش رسانه و مردم نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی نامه‌ای که در اختیار همه دستگاه‌ها،ادارات و نهادها قرار گرفته استفاده از خودروی دولتی در غیر ساعات اداری و روزهای تعطیل را نقص قوانین و مقررات و نوعی تصرف غیرقانونی در اموال دولتی و بیت‌المال محسوب کرده است.

در ادامه این نامه آمده؛ در صورت مشاهده و دریافت گزارش تردد خودروهای اداری در ساعات بعدازظهر، شب و روزهای تعطیل کلیه دستگاه‌های اجرایی نهادها، شرکت‌های دولتی در اسرع وقت موظف به پاسخگویی و روشن شدن موضوع به همراه مدارک و مستندات قانونی، مجوز تردد و برگ ماموریت و ارائه به نهادهای نظارتی و بالادستی هستند.

بعد از ارسال این نامه آموزش و پرورش اولین نهادی بود که دست پیش گرفت و تردد خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری را ممنوع اعلام کرد.

معاونت، پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در همین خصوص گفت: خودروهای اداری در ساعت خارج از تایم اداری حق خروج ندارند و باید در پارکینگ اداره باشند.

ایمان سبحان نژاد بر صیانت از اموال عمومی ، انضباط مالی و روحیه جهادی تاکید و عنوان کرد: کنترل و لیست اموال و همچنین خرید و خروج های انبار  به شکل منظم گزارش داده شود و بدون هماهنگی ماموریت و مرخصی ساعتی در اداره صادر نشود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بازرسی قوانین دولتی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان؛ دریا در ساعات بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی -شمال غربی در محدوده ۳۰ کیلومتر بر ساعت) متلاطم خواهد شد توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را رعایت دارند.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی و شمالی خلیج فارس توصیه می‌شود تردد کشتی‌های تجاری به مقاصد بوشهر و خوزستان با احتیاط صورت پذیرد. 

آسمان استان صاف تا کمی ابری هوا همراه با غبار محلی، در ساعات بعدازظهر و شب در مناطق غربی استان و جزایر غربی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود، احتمال رگبار پراکنده باران در مناطق استان دور از انتظار نیست.

به لحاظ دمایی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه افزایش دمای بیشینه در غالب مناطق مورد انتظار است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند