Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه ششمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی به‌مناسبت هفته سلامت با همکاری اداره‌کل آموزش و پروش و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار و از برترین‌های سفیر سلامت دانش‌آموزی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا اکبری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این آیین همراهی سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبین سلامت آموزش و پرورش در بحران کرونا با دانشگاه را ارزنده و ارزشمند برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت فعالان سفیران سلامت دانش‌‌آموز تصریح کرد: آموزش و ترویج خود مراقبتی و پیشگیری بیش از هر زمان دیگر باید مورد توجه قرار بگیرد و سفیران سلامت مدارس می‌توانند در این راه نقش چشمگیری ایفا کنند.

ابوالقاسم اکبری، مدیر کل آموزش و‌ پرورش خراسان‌ شمالی نیز در این آیین، گفت: کارشناسان سلامت و تربیت‌بدنی و سفیران سلامت دانش‌آموزی پیش‌قراولان سلامت در مدارس هستند.

وی افزود: متاسفانه در جامعه امروزی شاهد کم تحرکی در میان نسل های جدید و کودکان هستیم که پیامد آنها افزایش بیماری های جسمی و روحی در میان این عزیزان است و با توجه به اهمیت این موضوع چندین سال است مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای به «تحصیل، تذهیب و ورزش »میان کودکان و نوجوانان در آموزش و‌ پرورش داشته اند و با توجه به سند تحول بنیادین و‌ بیانیه گام دوم انقلاب که چراغ روشن راه ما در آموزش و‌پرورش است، تمام تلاشمان این است در این سه زمینه که تربیت تمام ساحتی دانش آموزان را نیز به گونه ای دربرمی گیرد، بصورت جدی و قوی تر وارد عمل شویم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت آموزش ورزش بهداشت ترویج تذهیب تحصیل سفیران سفیران سلامت دانش سلامت دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند