Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:51:59 GMT

یورش‌ روزانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۴۶۶

یورش‌ روزانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری فلسطینی شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی امروز صبح نیز (دوشنبه) با پشتیبانی و حمایت نظامیان اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

طبق گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، منابع محلی گزارش داده‌اند که ده‌ها شهرک‌نشین تندروی صهیونیست در قالب چند گروه به درهای ورودی مختلف مسجدالاقصی یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات این صهیونیست‌ها از در ورودی «مغاربه» آغاز و تا در ورودی «السلسله» ادامه پیدا کرد. آن‌ها با شعارها و فعالیت‌های تحریک‌آمیز به مقابله با فلسطینیان مسلمان پرداخته و آیین‌های تلمودی [تورات شفاهی] را در صحن‌های مسجدالاقصی، به ویژه در منطقه شرقی آن اجرا کردند.

مسجدالاقصی همه روزه به جز جمعه و شنبه، آن هم به صورت گروهی و در دو شیفت صبح و عصر در معرض هجوم شهرک نشینان است. یورش‌هایی که با حمایت و پشتیانی مقامات رژیم صهیونیستی و در تکمیل تلاش‌های اشغالگرانه با هدف تحمیل تقسیم‌بندی‌های زمانی و مکانی در مسجدالاقصی انجام می‌شوند.

در حالی حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد که منابع فلسطینی از وضعیت بد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر خبر می‌دهند. گروه‌های مقاومت فلسطین بارها نسبت به عواقب این خشونت‌ها و جرائم و تجاوزات به حقوق فلسطینیان به تل‌آویو هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجدالاقصی مقاومت فلسطین یورش صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری