Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@12:12:56 GMT

روایت کمک‌ داور لیگ برتری از لحظات مرگ آور

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۶۶۴

روایت کمک‌ داور لیگ برتری از لحظات مرگ آور

کمک‌داور بازی ذوب‌آهن -تراکتور گفت: من هنگام بازگشت از اصفهان مرگ را لمس کردم، آن وقت باشگاه ذوب آهن به دنبال شکایت است.

به گزارش مشرق، مرتضی شهریاری در مورد اتفاقاتی که بعد از بازی با ذوب‌آهن برای وی افتاد و در راه برگشت از اصفهان خودرویش واژگون شد؛ اظهار داشت: بعد از بازگشت از اصفهان یک خودرو سه بار به خودروی من زد که مشکوک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار اول فکر کردم چیزی طبیعی است اما دو بار دیگر این کار را انجام داد و حتی من از او خواهش کردم که کاری نداشته باشد اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت ماشینم به سمت شانه خاکی رفت.

وی ادامه داد: من در آن صحنه مرگ را لمس کردم؛ اما شنیدم که باشگاه ذوب‌آهن بیانیه صادر کرده است و قصد شکایت از من را دارد. من هیچ وقت نگفتم که باشگاه ذوب‌آهن این اتفاق را برایم رقم زده است، اما این اتفاق نمی‌تواند طبیعی باشد چطور می‌شود یک خودرو سه بار به شما بزند.

کمک‌ داور بازی ذوب‌آهن -تراکتور در مورد اینکه وضعیت خودرویش به کجا رسید؛ گفت: خودرو برایم اهمیت نداشت و به یک پارکینگ منتقل شد اما چیزی که مهم است وضعیت پیش آمده و اقدام باشگاه ذوب‌آهن بوده که برایم عجیب است.

وی در پایان گفت: در حال رفتن به فدراسیون فوتبال هستم. از حراست فوتبال با من تماس گرفته‌اند و قرار است توضیحاتی را ارائه دهم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کمک داور فوتبال باشگاه ذوب آهن لیگ برتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، پیام پارسا که نمایش خوبی مقابل تراکتور داشت، بعد از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه در حالی که روی زمین خوابیده بود، با اقدام جالب مربی بدنساز تیم مواجه شد.

مربی بدنساز به همراه مربی گلرهای ذوب‌آهن یک پتو روی او کشیدند تا به این شکل بدن دروازه‌بان تیم را گرم نگه دارند.

جعفری حدود پنج دقیقه به این شکل استراحت کرد و سپس از روی زمین بلند شد تا برای ضربات پنالتی به سمت دروازه برود.

او پنالتی اول امیرحسین حسین‌زاده را مهار کرد اما در ادامه سه گل خورد و بازی را از دست داد.

دیگر خبرها

  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • لحظات مرگ یک چهره برجسته در مراسم بزرگداشتش
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • خنده‌دارترین لحظات «خدنگ‌ها» در حیات وحش (عکس)
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم