Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حسین غفوری‌زاده» قهرمان و پیشکسوت دوومیدانی روز گذشته (یکشنبه) دارفانی را وداع گفت. غفوری‌زاده از جمله قهرمانان دوومیدانی ایران بود که سابقه حضور در بازی‌های المپیک ۱۹۶۰ رم را در ماده ۴۰۰متر دارد.

بنا به اعلام «مهدی همتی» مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران مراسم تشییع پیکر قهرمان فقید «حسین غفوری‌زاده»، روز سه شنبه راس ساعت هشت صبح از پیست دوومیدانی  این مجموعه  ورزشی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در این مراسم حمید سجادی وزیرورزش و جوانان، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی کشور حضور داشته باشند.

پیکر مرحوم غفوری‌زاده پس از تشییع به بهشت زهرا (س) انتقال داده می‌شود تا این قهرمان ملی در قطعه نام آوران به خاک سپرده شود.

برچسب‌ها بهشت زهرا حمید سجادی دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا حمید سجادی دوومیدانی بهشت زهرا حمید سجادی دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی غفوری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم