Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@21:34:29 GMT

فلکس نوت؛ شاهکار چشمگیر سامسونگ!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۷۷۵

فلکس نوت؛ شاهکار چشمگیر سامسونگ!

فرارو-سامسونگ در حال حاضر اولین سازنده در جهان است که گوشی‌های هوشمند تاشو را با سری‌های Samsung Galaxy Z Fold و Z Flip خود به بازار گوشی‌های هوشمند وارد کرده است.

به گزارش فرارو، به نظر می‌رسد که این شرکت به دنبال ایجاد نوآوری‌های بیشتری در محصولات خود است؛ زیرا در جریان نمایشگاه SID 2022 که هفته گذشته در سن خوزه کالیفرنیا، ایالات متحده برگزار شد، سامسونگ یک طراحی کاملاً جدید از نمایشگر تاشو «Flex Note» را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از صاحب نظران توئیتر به نام Ice Universe، گزارشی در خصوص طراحی Flex Note که در این رویداد به نمایش گذاشته بود، منتشر کرد. سامسونگ همچنین چند تصویر از طرح‌های مختلف فلکس نوت را نیز به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که طراحی فلکس نوت شبیه به یک نوت بوک- تبلت هیبریدی تاشو است. طراحی این محصول مشابه گوشی‌های سری فعلی Galaxy Z Fold مانند Z Fold 3 می‌باشد، اما دارای صفحه نمایش بزرگتری برای استفاده در لپ تاپ است.

به نظر می‌رسد سیستم عامل این دستگاه ویندوز باشد؛ زیرا لوگوی منوی شروع ویندوز در گوشه سمت چپ پایین دستگاه طراحی شده است. ویژگی قابل توجه این لپ تاپ، ناپدید شدن صفحه کلید در هنگام مشاهده ویدئو می‌باشد. با این کار کاربران در هنگام تماشای فیلم صفحه نمایش بیشتری را در اختیار خواهند داشت؛ چیزی که هنگام استفاده از لپ تاپ‌های معمولی با کلید‌های سخت افزاری امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از مزایای این یک نوت بوک- تبلت هیبریدی امکان سفارشی سازی آن با یک صفحه کلید RGB یا یک کیبورد رنگارنگ از طریق اعمال تغییرات از منوی تنظیمات است. این محصول در مقایسه با سایر محصولات تاشو سامسونگ که تاکنون عرضه شده اند، علیرغم بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش شاسی بسیار نازک‌تری دارد که یک شاهکار چشمگیر به حساب می‌آید.

 

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه شاهکار طنز پرداز مشهور به دولت آمریکا | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به گسترش جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان در آمریکا، صدها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه های امرسون، ‌کالیفرنیای جنوبی، ‌آستین و آریزونا دستگیر شدند.

طنز پرداز انگلیسی در واکنش به دستگیری دانشجویان معترض به اسرائیل توسط پلیس امریکا نوشت: «اگر کشور دیگری این تعداد دانشجو و استاد را در یک روز دستگیر می‌کرد، آمریکا عمیقا نگران می شد.»

کد خبر 847570 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • رنگ خون چشمگیر است
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • کنایه شاهکار طنز پرداز مشهور به دولت آمریکا | عکس
  • (ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل