Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@16:53:52 GMT

گوشی‌های هوشمند آینده می‌توانند ۳۶۰ درجه باز شوند!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۸۷۴

گوشی‌های هوشمند آینده می‌توانند ۳۶۰ درجه باز شوند!

فرارو-اگرچه ال‌جی سال گذشته رسماً از حوزه تجارت گوشی‌های هوشمند خارج شد، اما این شرکت همچنان در صنعت زنجیره تامین الکترونیک، به‌ویژه در بخش تجاری نمایشگر LED خود بسیار محبوب است. امسال در نمایشگاه SID ۲۰۲۲ ال‌جی به عنوان یکی از اعضای میزگرد در این رویداد حضور داشت.

به گزارش فرارو، در طول نمایشگاه این برند اعلام کرد که تیم تحقیق و توسعه آن با موفقیت یک دستگاه OLED تاشو را توسعه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

LG Display در این رویداد یک صفحه نمایش لمسی OLED تاشو را به نمایش گذاشت که اندازه آن در حالت افقی ۸.۰۳ اینچ است.

ویژگی منحصر به فرد این نمایشگر این است که پنل را می‌توان به سمت داخل و بیرون تا کرد؛ در واقع، می‌توان آن را در هر زاویه‌ای از ۰ تا ۳۶۰ درجه تا کرد. به نظر می‌رسد که ال‌جی از فناوری UTG (شیشه فوق‌العاده نازک) برای OLED تاشو استفاده می‌کند و صفحه‌نمایش بیرونی با مواد ضد اثر انگشت پوشانده شده است. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که OLED ۳۶۰ تاشو این شرکت دارای رتبه بندی ۲۰۰۰۰۰ بار استفاده معمولی می‌باشد.

از سایر جزئیات این نمایشگر می‌توان به رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل اشاره کرد که تراکم پیکسلی ۴۱۳ پیکسل بر اینچ و پوشش ۱۰۹.۹ درصد از طیف رنگی را ارائه می‌دهد. این پنل در شرایط معمولی ۴۳۰ نیت روشنایی دارد و در شرایط چالش برانگیز می‌تواند به حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت برسد. یکی دیگر از رونمایی‌ها در طول این رویداد، پنل OLED تاشو ۱۷ اینچی این شرکت بود. این پنل نمی‌تواند ۳۶۰ درجه تا شود، بلکه مانند یک لپ تاپ ۱۸۰ درجه به سمت داخل تا می‌شود. نمونه اولین این نمایشگر نسبتا چشمگیر بود. این نوع طراحی را در گلکسی Z فولد ۳ سامسونگ یا اوپو Find N خواهیم دید.

منبع: gizmochina

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: نمایشگر تاشو OLED تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

ایتنا - اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.
با وجود اینکه می‌دانیم استفاده از گوشی در رختخواب و تاریکی برای چشم‌هایمان مضر است، بسیاری از ما هنوز در شب هنگام خواب از تلفن خود استفاده می‌کنیم.

 سیستم عامل اندروید مانع از خیره شدن بیش از حد ما به صفحه نمایش نمی‌شود، اما چندین ویژگی نمایشگر را برای کمک به کاهش فشار چشم ارائه می‌دهد. در حال حاضر قابلیتی ارائه می‌کند که رنگ‌های روشن را کاهش می‌دهد و در نتیجه صفحه نمایش را کم‌نور می‌کند، اما با نسخه 15 این بار حتی فراتر رفته است.
  تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش
اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.

این ویژگی به طور خودکار سطح روشنایی صفحه نمایش دستگاه شما را بر اساس سطح نور محیط تنظیم می‌کند.

علاوه بر این، نگاشت بین سطوح نور محیط و روشنایی صفحه به دستگاه بستگی دارد، بنابراین سطح روشنایی که یک تلفن با آن سازگار می‌شود ممکن است با گوشی دیگر متفاوت باشد.

 
نتیجه این امر این است که برخی از گوشی‌ها می‌توانند به اندازه کافی کم نور شوند تا در شرایط با روشنایی کمتر به راحتی قابل استفاده باشند، در حالی که برخی گوشی‌های دیگر حداقل به طور خودکار قادر به تنظیم نور نیستند.

برای توضیح این نابرابری، اندروید 12 قابلیتی را در زیر تنظیمات در منوی دسترس‌پذیری به نام «تاریکی اضافی» معرفی کرد که نور صفحه‌نمایش را فراتر از حداقل روشنایی گوشی شما کاهش می‌دهد.

لازم به ذکر است که تنظیم روشنایی تطبیقی ​​روشن‌تر از حد معمول راحت‌تر از فعال کردن دستی Extra Dimming خواهد بود. زیرا این گزینه باید به صورت دستی روشن و خاموش شود. بنابراین، اگر آن را در شب فعال کنید تا روشنایی را کاهش دهید، باید به یاد داشته باشید که بعد آن را غیرفعال کنید، در غیر این صورت ممکن است صفحه در طول روز خیلی کم نور شود.
  خصوصیت جدید
صفحه نمایش همه گوشی‌ها نمی‌تواند به اندازه کافی کم نور شود تا در شب راحت از آن استفاده کنید، و این همان چیزی است که احتمالا در ویژگی جدید اندروید 15 حل می‌شود.

هدف این ویژگی تنظیم روشنایی تطبیقی ​​فعلی با کاهش خودکار روشنایی صفحه نمایش در شرایطی است که نور محیطی بسیار کم است.

دیگر خبرها

  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی