Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سجاد ستوده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بزرگداشت سیزدهمین سالگرد رحلت آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی اظهار کرد: در این مراسم قرار است از ده‌ها محصول متنوع چندرسانه‌ای در ۱۷ قالب با موضوع سیره عملی و شخصیت این عالم وارسته، رونمایی شود. 

به گفته وی، این محصولات شامل موشن‌گرافی، نقاشی شنی، نقاشی دیجیتال از چهره، تصویرسازی دیجیتال، پوستر، استوری فانتزی به سه زبان (فارسی، عربی و انگلیسی)، کلیپ‌های تصویری، فیلم کوتاه، کلیپ‌های اختصاصی مربعی اینستاگرامی، آیتم‌های تصویری (نقاشی، خطاطی و سیاه‌قلم)، موشن استوری، مستند و اپلیکیشن جامع با موضوع شخصیت حضرت آیت‌الله بهجت هستند که رونمایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در این مراسم، تولید کنندگان هر یک از محصولات چندرسانه‌ای، به مدت چند دقیقه در خصوص جزئیات محصول و نحوه تولید آن با مردم صحبت می‌کنند، افزود: در مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله بهجت فومنی، آیت‌الله «عبدالکریم فرحانی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر موسسه فقه الخمینی و از شاگردان حضرت آیت‌الله بهجت به سخنرانی می‌پردازد. 

ستوده از اجرای پویش کشوری «بهجت عارفان» در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توئیتر و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی خبر داد و بیان کرد: اجرای این پویش با هشتگ #بهجت_عارفان از ۲۴ اردیبهشت آغاز و تا ۲۷ اردیبهشت همزمان با سالروز رحلت آیت‌الله بهجت، ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه این مراسم بزرگداشت، روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود، گفت: مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالگرد رحلت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی، با همکاری سازمان فضای مجازی سراج، فضای مجازی سپاه قدس استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و اداره کل ارشاد اسلامی استان طراحی و تدوین شده و برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی سپاه قدس فضای مجازی سپاه قدس بهجت عارفان آیت الله بهجت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری ۱۰۳ مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی