Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی، درخشش نمایندگان استان در کاروان ورزشی کشورمان در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

درخشش ورزشکاران غیور و بااراده استان آذربایجان شرقی در قالب کاروان صدای ایران در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان، مایه افتخار و مباهات مردم ورزش‌دوست استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب دو مدال طلا توسط آقایان سجاد پیرآیقرچمن و مهدی بخشی و یک مدال نقره توسط آقای علی کریمی، نقش موثری در موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در این مسابقات و کسب رتبه سوم جهان داشت و بار دیگر ثابت کرد که هیچ محدودیتی نمی‌تواند مانع افتخارآفرینی جوانان این مرزوبوم شود.

این موفقیت ارزشمند را صمیمانه به مدال‌آوران و اعضای کاروان ورزشی استان و خانواده‌های محترم آنان و مردم شریف آذربایجان شرقی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت و سربلندی جوانان عزیز در میادین بین‌المللی باشیم.

گفتنی است کاروان ورزشی کشورمان در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان در برزیل، با کسب 40 مدال در جایگاه سوم جهان قرار گرفت.

از جمع 4 نفره نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ترکیب کاروان ورزشی ایران، مهدی بخشی و علی کریمی در رشته کشتی فرنگی موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره شده و سجاد پیرآیقرچمن در رشته پرتاب دیسک به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز المپیک ناشنوایان آذربایجان شرقی المپیک ناشنوایان کاروان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد