Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@23:47:53 GMT

فیلم| موتور برقی طراحی شده برای ارتش اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۵۱۳۰

فیلم| موتور برقی طراحی شده برای ارتش اوکراین

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت اوکراینی ELEEK این موتورسیکلت ها را مخصوصا برای نیروهای مسلح اوکراین طراحی و عرضه کرده است، طبق جزئیاتی که این شرکت درباره این محصول ارائه داده، وزن موتورسیکلت به 70 کیلوگرم می رسد و حداکثر سرعت آن 90 کیلومتر بر ساعت می باشد و با هربار شارژ می تواند نهایتا 150 کیلومتر را پیمایش کند، باطری های آن را می توان به راحتی از داخل محفظه موتور جدا کرد و با برق شهری 220 شارژ کرد، مدت زمان شارژ کامل هم 5 ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: عصرایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: موتورسیکلت موتور برقی جنگ اوکراین فناوری و تکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟

آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) پیش‌بینی کرد که فروش خودرو‌های الکتریکی در سال ۲۰۲۴ به شدت افزایش می‌یابد و تقاضای نفت به طور فزاینده‌ای کاهش می‌یابد و زیرساخت‌های مقرون‌به‌صرفه و شارژ، کلید رشد آینده خواهند بود.

به گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که فروش خودرو‌های برقی امسال به ۱۷ میلیون خواهد رسید، در مقایسه با ۱۴ میلیون در سال ۲۰۲۳، که بیش از یک خودرو از هر پنج خودروی فروخته شده در سراسر جهان الکتریکی خواهد بود و پیش‌بینی می‌کند ۱۰ میلیون از این فروش در چین باشد.

نتایج نشان داد که سرعت جذب خودرو‌های الکتریکی به این معنی است که تقاضای نفت برای حمل و نقل جاده‌ای در حدود سال ۲۰۲۵ به اوج خود برسد. آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد اگر کشور‌ها به سیاست‌های اعلام شده عمل کنند، حدود ۶ میلیون بشکه در روز، تقاضای نفت تا سال ۲۰۳۰ و ۱۱ میلیون بشکه در روز تا سال ۲۰۳۵ کاهش می‌یابد.

این موسسه در مورد تقاضای خودرو‌های برقی گفت: بسیاری از مسائل در برخی کشور‌ها باعث نگرانی‌ها در مورد سرعت رشد صنعت شده است، اما آمار فروش جهانی همچنان قوی است. فروش سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

آژانس بین‌المللی انرژی اضافه کرد که پاسخگویی به تقاضای رو به رشد با زیرساخت شارژ نیز چالشی کلیدی خواهد بود، زیرا شبکه‌های شارژ باید تا سال ۲۰۳۵ به ۶ برابر برسند.

دیگر خبرها

  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱