Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خبر تلخ رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور حضرت آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

ایشان از اساتید عرفان نظری بوده و محضر بزرگانی همچون علامه آیت الله طباطبایی، آیت‌الله العظمی بهجت، آیت‌الله العظمی بهاءالدینی، آیت‌الله العظمی محمدتقی آملی را درک کرده و از مفسران صحیفۀسجادیه و نهج‌البلاغه و استاد علم اخلاق و علم رجال به‌شمار می‌رفت که در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره‌مندی از فیوضات معنوی و آموزه‌های عرفانی؛ در مسیر خدمت به مردم گام‌های اساسی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی‌های این عالم وارسته همراهی وفادارانه با انقلاب اسلامی و امامین انقلاب و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و سال‌های طولانی عمر شریف و با برکت خود را صرف ترویج معارف حقه اسلام نموده و با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» در تربیت نفوس مستعده اهتمام وافر داشت.

اینجانب، رحلت این  استاد برجسته حوزه علمیه وخطیب توانا را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی»، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، خاندان مکرم ایشان و به مردم شریف و متدین ایران اسلامی تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند قادر متعال برای ایشان علو درجات و برای خانوادۀ معزا و مستفیضان از نفس گرمش صبر بر این مصیبت و اجر اخروی مسألت دارم.

محمدحسین موسی‌پور

نمایندۀ ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آیت الله فاطمی نیا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آیت الله العظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد